Quote from Guest on 30 May 2007, 20:53Jag letar efter den bästa vägen att cykla mellan Kista och Berghamra. Är det någon som kan hjälpa mig?
Jag letar efter den bästa vägen att cykla mellan Kista och Berghamra. Är det någon som kan hjälpa mig?
Quote from Funbeat user on 30 May 2007, 21:03Bergshamra ner mot Järva Krog via kolonilotterna. Sväng höger upp mot Mellanjärva Gård. Sväng vänster mot Polishögskolan. Sedan är det raka spåret tills du tar vänster vid en pizzeria efter en OK-mack. Sen är du i Helenelund. Cykla under spåren och motorv
Bergshamra ner mot Järva Krog via kolonilotterna. Sväng höger upp mot Mellanjärva Gård. Sväng vänster mot Polishögskolan. Sedan är det raka spåret tills du tar vänster vid en pizzeria efter en OK-mack. Sen är du i Helenelund. Cykla under spåren och motorv
Quote from Michael R on 31 May 2007, 12:39En alternativ väg om du vill åka lite grusväg och slippa lite bilar.
/Erik
En alternativ väg om du vill åka lite grusväg och slippa lite bilar.
/Erik
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 17:40Tack! Både vägarna ser bra ut. Jag får testa 🙂
Tack! Både vägarna ser bra ut. Jag får testa 🙂
Quote from Panama B on 31 May 2007, 18:10Eriks väg verkar kul skall testa den det är dock lite dåligt skyltat på södra Järvafältet. Ja gsaknar ett bra cykelstråk
Akalla till Söder
Eriks väg verkar kul skall testa den det är dock lite dåligt skyltat på södra Järvafältet. Ja gsaknar ett bra cykelstråk
Akalla till Söder