Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har för länge sen gett upp att försöka läsa alla diskussioner i de grupper jag är med i. resultatet av detta har jag märkt blir att jag konstant ligger på mellan 5-6000 olästa diskussioner. Vare sig jag läser några fler eller inte så ligger siffran dä

Eller är det någon som har ett bättre förslag?

Du har en poäng i att det är ohanterligt med många olästa diskussioner och då ser man inte alla på diskussionssidan. Jag skulle gärna vilja att alla visades. Fast för de personer som väldigt sällan läser diskussioner så är det inte så bra att ladda flera

Personligen går jag oftast in så pass ofta att jag kan beta av meddelandena genom att läsa dom alla, fast de gånger jag inte varit inne på ett par dagar använder jag "olösta meddelanden"-sidan och markerar de flesta som ointressanta och avslutar med att l

Ja det var ett tag sen den här tråden skrevs. Problemet verkar dock fortfarande vara oförändrat

Ser inte heller något problem. Jag har varit borta en vecka ibland och det tar mig sällan mer än 30 minuter att rensa undan och då inkluderar jag att läsa de diskussioner som är intressanta.

Problemet är nog mer på användarsidan. Det säger sig själv att

Det verkar inte vara så många som upplever det här som ett problem så det är nog därför det inte har blivit någon förändring.
Markera som läst eller ointressant är två väldigt bra funktioner som löser ditt problem.
Markera alla diskussioner i alla grupper