Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har ett antal förbättringar vad det gäller tävlingar lanserats.

1. När du registrerar ditt träningspass kan du klicka i en ruta som talar om att passet är en tävling. Då hamnar passet i din lista med tävlingar.

2. När du klickar i den rutan så får d

Fantastiskt! Jag såg det nyss och är supernöjd. (H:)

Coolt, har du funderat något på hur man kan förbättra tävlingsfunktionaliteten map tävlingar som tar flera dagar (en tävling med flera etapper, alltså flera registreringar och rundor mm), exempelvis Vänern runt som är 3 dagar, 6-dagars i Laholm mm.

Som

Ett annat problem när det finns dubletter på lopp. Tja, att det finns dubletter är ju grundproblemet... men iaf:

Idag när jag kryssade i rutan "tävling" på min redan inlagda Halvvättern fick jag upp ju upp en lista med lopp på det datumet - jag fick välj

Mats och Anne Marie: Bra synpunkter. Ska åtgärdas.

Låter ju jättefint!

Mats: Uppfattat! Ska lösas inom kort. 🙂

Kan man kanske på något sätt få bort tävlingarna från planerad träning och bara ha de på planerad tävling i stället??

Som det är nu så ligger de både som planerad träning och planerad tävling.

Jag vill se dem på båda ställena. Planerade tävlingar är mest en rolig grej och sammanställning över alla tävlingar. Tävlingar är träning för mig.

Man kanske själv skulle kunna få välja hur man vill ha det. Vill man ha det som både och så får man kryssa i det.