Quote from Guest on 14 November 2008, 09:37Som bekant är det fantastiskt mycket trafik i diskussionerna på FunBeat, vilket ju är riktigt kul! Det finns ju så mycket skojigt och intressant att diskutera när det handlar om träning. Den stora mängden diskussioner leder till nya behov kring vad det gä
Som bekant är det fantastiskt mycket trafik i diskussionerna på FunBeat, vilket ju är riktigt kul! Det finns ju så mycket skojigt och intressant att diskutera när det handlar om träning. Den stora mängden diskussioner leder till nya behov kring vad det gä
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 09:47Allt som snabbar upp FB mellan kl. 20.00 och 23.00 på kvällarna är BRA (t+)
Allt som snabbar upp FB mellan kl. 20.00 och 23.00 på kvällarna är BRA (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 09:50Låter kalas!!
Å lite bättre fart på kvällarna är ju ett stort plus det med!!
Låter kalas!!
Å lite bättre fart på kvällarna är ju ett stort plus det med!!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 09:53Jag håller med tidigare inlägg. Det går tyvärr lite långsamt ibland ;-(.
Jag håller med tidigare inlägg. Det går tyvärr lite långsamt ibland ;-(.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:07Jag tycker det är utmärkt att det går långsamt ibland. Då hinner jag i alla fall få NÅGOT arbete gjort medan jag väntar på att sidan ska ladda klart...
Jag tycker det är utmärkt att det går långsamt ibland. Då hinner jag i alla fall få NÅGOT arbete gjort medan jag väntar på att sidan ska ladda klart...
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:09Olle, du får stoppa uppladdningen av träningsrundor och träningar mellan 20-23.
Olle, du får stoppa uppladdningen av träningsrundor och träningar mellan 20-23.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:46Jag jobbar stenhårt på att få upp hastigheten. Lyckligtvis märkte jag skillnad direkt igårkväll när jag gjorde ändringarna jag beskriver ovan.
Och det kommer bli ännu bättre!
Jag jobbar stenhårt på att få upp hastigheten. Lyckligtvis märkte jag skillnad direkt igårkväll när jag gjorde ändringarna jag beskriver ovan.
Och det kommer bli ännu bättre!
Quote from mårten jansson on 14 November 2008, 10:47Låter bra Olle 🙂 Som alltid!
Låter bra Olle 🙂 Som alltid!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:49Bra! 🙂
Har varit lite segt på sista tiden.
Bra! 🙂
Har varit lite segt på sista tiden.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 13:14Låter bra!
Låter bra!