Quote from Guest on 19 April 2013, 10:59Det har ju skrivits om detta tidigare, men det skadar väl aldrig att påminna för nytillkomna läsare.
----------------------------Många som börjar med crawl, självlärda eller som gått på (dåliga) kurser, verkar tro att muskelkraft i armar och axlar är d
Det har ju skrivits om detta tidigare, men det skadar väl aldrig att påminna för nytillkomna läsare.
----------------------------
Många som börjar med crawl, självlärda eller som gått på (dåliga) kurser, verkar tro att muskelkraft i armar och axlar är d
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 11:09Tack! Det var uppmuntrande ord. Då känns det som jag är på rätt väg :-). Gick en halv bra crawlkurs 2011 ( som jag iofs missade ungefär hälften av :-). Jag hade svårt att fatta riktigt hur crawl skulle funka. För sen att anmäla mig 2012. Då hittade jag TI
Tack! Det var uppmuntrande ord. Då känns det som jag är på rätt väg :-). Gick en halv bra crawlkurs 2011 ( som jag iofs missade ungefär hälften av :-). Jag hade svårt att fatta riktigt hur crawl skulle funka. För sen att anmäla mig 2012. Då hittade jag TI