Quote from Guest on 23 November 2007, 16:31Så var det återigen dags för lite nyheter vad det gäller funktioner på FunBeat. Fr.o.m. nu kan man infoga smileys inte bara i diskussionsinläggen (precis som tidigare) utan även i personliga meddelanden och blogginlägg.
Dessutom kan man lägga in bilder,
Så var det återigen dags för lite nyheter vad det gäller funktioner på FunBeat. Fr.o.m. nu kan man infoga smileys inte bara i diskussionsinläggen (precis som tidigare) utan även i personliga meddelanden och blogginlägg.
Dessutom kan man lägga in bilder,
Quote from Lotta Lindström on 23 November 2007, 16:41Åh, vad bra! Det har jag saknat (L):D
Nu vill jag bara ha lite fler smileysar också... 😉
Åh, vad bra! Det har jag saknat (L):D
Nu vill jag bara ha lite fler smileysar också... 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 17:00Jag skriker det igen: TACK!!! 😀
Underbart 😀
Jag skriker det igen: TACK!!! 😀
Underbart 😀
Quote from mårten jansson on 23 November 2007, 17:03Superbra!
Superbra!
Quote from mats1976@gmail.com on 23 November 2007, 22:23Jättebra, men nu kan jag inte uppdatera "Min profil", är det någon fler med samma problem?
Jättebra, men nu kan jag inte uppdatera "Min profil", är det någon fler med samma problem?
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 23:05Jamen så fin min sida blev nu då (V)
Jamen så fin min sida blev nu då (V)
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 00:18Själv fattar jag ingenting, eller märker ingen skillnad. Som vanligt. Automatiskt alltid bättre alltså.
Själv fattar jag ingenting, eller märker ingen skillnad. Som vanligt. Automatiskt alltid bättre alltså.
Quote from Bjarne Lewin on 24 November 2007, 17:36underbart!n Kanon! Toppen!
underbart!n Kanon! Toppen!