Quote from Guest on 31 January 2012, 18:0610, 44 eller 82 km
http://old.hembygd.se/index.asp?DocID=26913
10, 44 eller 82 km
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 18:16Det här ser intressant ut och i mina trakter. Jag lägger in det i kalendern så jag inte tappar bort det.
Det här ser intressant ut och i mina trakter. Jag lägger in det i kalendern så jag inte tappar bort det.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 23:34Det där lät roligt och även i mina hemtrakter. Är det fortfarnde ca 4mil grus och 4mil asfalt? Och går isåfalll att cykla med 23mm lvg däck?
Mvh Peter
Det där lät roligt och även i mina hemtrakter. Är det fortfarnde ca 4mil grus och 4mil asfalt? Och går isåfalll att cykla med 23mm lvg däck?
Mvh Peter
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 21:07Jag såg ingen som hade racerdäck, men annars fanns allt från MTB till "standardcykeldäck" representerade. Det är ju rätt grovt grus så lätt att punktera (det gjorde jag med cyklocrossen), men det kanske beror mer på hur man siktar och hur hårt pumpade däc
Jag såg ingen som hade racerdäck, men annars fanns allt från MTB till "standardcykeldäck" representerade. Det är ju rätt grovt grus så lätt att punktera (det gjorde jag med cyklocrossen), men det kanske beror mer på hur man siktar och hur hårt pumpade däc
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 08:02Killen från Team Magnus kom först tillbaka till Sparreholm o han körde på ren racer med gatdäck.
Killen från Team Magnus kom först tillbaka till Sparreholm o han körde på ren racer med gatdäck.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 17:46Ja det är racer som gäller, och mycket pasta i benen. Extremt kuperat. Men väldigt fina grusvägar. Alldeles för fina för att en MTb ska vara valet tycker jag.
Ja det är racer som gäller, och mycket pasta i benen. Extremt kuperat. Men väldigt fina grusvägar. Alldeles för fina för att en MTb ska vara valet tycker jag.