Quote from Guest on 1 September 2006, 16:23Hej! Jag och en kompis ska backpacka i Asien 3 månader jan - mars 2007. Någon annan som ska ut och resa?
Hej! Jag och en kompis ska backpacka i Asien 3 månader jan - mars 2007. Någon annan som ska ut och resa?
Quote from Henrik Asplund on 1 September 2006, 16:33Yes. Thailand i Januari-Februari. Ska jobba där en vecka och 3 veckor ledigt.
Yes. Thailand i Januari-Februari. Ska jobba där en vecka och 3 veckor ledigt.
Quote from malin karlsson on 13 September 2006, 12:33Vart ska du jobba någonstans?
Vart ska du jobba någonstans?
Quote from Henrik Asplund on 28 September 2006, 00:34Vi ska försöka hitta nåt hus som har tillgång till Internet vid Hua Hin. Det är nära till Bangkok också. Vi måste dit och lämna datorerna sen innan våran riktiga semester börjar.
Vi ska försöka hitta nåt hus som har tillgång till Internet vid Hua Hin. Det är nära till Bangkok också. Vi måste dit och lämna datorerna sen innan våran riktiga semester börjar.
Quote from Funbeat user on 1 December 2006, 09:46Skall dit med flickvännen i Mars, första stoppet efter bangkok blir nog Hua Hin. Vet du vart ni skall åka Lena?
Skall dit med flickvännen i Mars, första stoppet efter bangkok blir nog Hua Hin. Vet du vart ni skall åka Lena?
Quote from malin karlsson on 7 December 2006, 12:34Hej, vi landar i Bangkok, åker till Koh Chang, Koh Samet, Koh Samui, Koh Tao, Koh Phangan sen tar vi oss neråt till Malaysia, Singapore och Bali och sen tar vi oss tillbaka till Thailand och utforskar öarna runt Krabi.
Hej, vi landar i Bangkok, åker till Koh Chang, Koh Samet, Koh Samui, Koh Tao, Koh Phangan sen tar vi oss neråt till Malaysia, Singapore och Bali och sen tar vi oss tillbaka till Thailand och utforskar öarna runt Krabi.
Quote from Funbeat user on 11 December 2006, 15:29Låter inte helt fel, har i och för sig aldrig varit i Koh Chang. Men det jag har hört om staden är bara positivt. Om ni skall till Malaysia så kan jag rekommendera Prenting Islands ( ligger på östkusten ), var då bland de bästa & vackraste öarna i Malays
Låter inte helt fel, har i och för sig aldrig varit i Koh Chang. Men det jag har hört om staden är bara positivt. Om ni skall till Malaysia så kan jag rekommendera Prenting Islands ( ligger på östkusten ), var då bland de bästa & vackraste öarna i Malays
Quote from Henrik Asplund on 18 December 2006, 11:10hörde att det är regnperiod där på östkusten dec-jan .. tyvärr. annars hade jag nog försökt åka dit .. får hålla mig på västis
hörde att det är regnperiod där på östkusten dec-jan .. tyvärr. annars hade jag nog försökt åka dit .. får hålla mig på västis