Quote from Guest on 26 May 2011, 13:00Ska på möte på Djurgården på måndag kväll men tänkte köra lite backintervaller innan.
Så jag tänkte om det fanns bra backar att köra intervaller i närheten av Djurgården, typ Östermalm eller Södra Djurgården (Skansen, Waldemarsudde, Biskopsgården) för rä
Ska på möte på Djurgården på måndag kväll men tänkte köra lite backintervaller innan.
Så jag tänkte om det fanns bra backar att köra intervaller i närheten av Djurgården, typ Östermalm eller Södra Djurgården (Skansen, Waldemarsudde, Biskopsgården) för rä
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:10Kan visserligen inte hela Djurgården på mina fem fingrar men kommer inte på nån lämplig backe i de krokarna. Snöra på springskorna istället.
Kan visserligen inte hela Djurgården på mina fem fingrar men kommer inte på nån lämplig backe i de krokarna. Snöra på springskorna istället.
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2011, 13:14Kan inte springa pga stelopererad tå, 10 meter så är det smärta i veckor. Samt att det är cykling som jag tränar, inget annat.
Kan inte springa pga stelopererad tå, 10 meter så är det smärta i veckor. Samt att det är cykling som jag tränar, inget annat.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:18Lycka till med träningen!
Lycka till med träningen!
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:39Runt Skansen, t.ex. upp mot Rosendal, finns väl en del backar? Likaså om man åker förbi Täcka Udden, har jag för mig. Kanske lite korta för cykelintervaller, men bättre än inget.
Runt Skansen, t.ex. upp mot Rosendal, finns väl en del backar? Likaså om man åker förbi Täcka Udden, har jag för mig. Kanske lite korta för cykelintervaller, men bättre än inget.
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2011, 13:42Funderade på runt Italienska ambassaden, runt runt. Kör man moturs, alltså så som trafiken ska gå, så är det brant på norra sidan. En lövhalkig höstdag är det faktiskt liiite besvärligt komma upp med ett tvåvagnars spårvagnståg från 1920-talet. Det var St
Funderade på runt Italienska ambassaden, runt runt. Kör man moturs, alltså så som trafiken ska gå, så är det brant på norra sidan. En lövhalkig höstdag är det faktiskt liiite besvärligt komma upp med ett tvåvagnars spårvagnståg från 1920-talet. Det var St
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:17Du kan ju köra från strandvägen upp till karlaplan eller styrmansgatan. Det är ju i alla fall lite lutning på vägen. Avslutar min pendling till jobbet med den vägen.
Du kan ju köra från strandvägen upp till karlaplan eller styrmansgatan. Det är ju i alla fall lite lutning på vägen. Avslutar min pendling till jobbet med den vägen.
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2011, 14:23Narvavägen, är nog lite för flack för backintervallet.
Narvavägen, är nog lite för flack för backintervallet.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:39Akta bara så inte vakterna på ambassaden tror att du spionerar eller planerar någon attack! Det är ju lite misstänkt beteende att åka runt varv på varv på varv...
Akta bara så inte vakterna på ambassaden tror att du spionerar eller planerar någon attack! Det är ju lite misstänkt beteende att åka runt varv på varv på varv...
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:42Djurgårdsvägen - Manillavägen där den rundar skolan? Om du börjar "nere" vid Listonhill och kör fram till Fredriks Bloms väg börjar.
Men som du skriver är ju området runt Oakhill ganska fint.
Generellt är det ju södra Djurgården ett ganska platt område
Djurgårdsvägen - Manillavägen där den rundar skolan? Om du börjar "nere" vid Listonhill och kör fram till Fredriks Bloms väg börjar.
Men som du skriver är ju området runt Oakhill ganska fint.
Generellt är det ju södra Djurgården ett ganska platt område