Quote from Guest on 28 April 2008, 21:58Jag värvade en polare från jogg.se till funbeat och skulle importera hans data. Själva importen funkade klockrent dock så råkade jag vara inloggad när vi gjorde importen och nu ligger våra träningspass under min profil. Ser ju ut som jag tränat otroligt b
Jag värvade en polare från jogg.se till funbeat och skulle importera hans data. Själva importen funkade klockrent dock så råkade jag vara inloggad när vi gjorde importen och nu ligger våra träningspass under min profil. Ser ju ut som jag tränat otroligt b
Quote from mårten jansson on 28 April 2008, 22:08Ett tips kan ju vara att ta och visa träningspassen som lista, då kan du kryssa i allt du vill ta bort på en gång 🙂
Ett tips kan ju vara att ta och visa träningspassen som lista, då kan du kryssa i allt du vill ta bort på en gång 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 22:11Du RÅKADE vara inloggad?
Du RÅKADE vara inloggad?
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:16Importera en tom excelfil?
//Alltid inloggad
Importera en tom excelfil?
//Alltid inloggad
Quote from Camilla Höög on 29 April 2008, 00:07Det går snabbare och är enklare att fixa det manuellt när det är så få pass. Visa i lista och markera det som ska bort och tryck sedan ta bort markerade så är det klart.
Det går snabbare och är enklare att fixa det manuellt när det är så få pass. Visa i lista och markera det som ska bort och tryck sedan ta bort markerade så är det klart.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:16Fast det är 170 pass som ska bort 🙂
Ja, jag får väl handjaga bort dem.Tackar!
(råkar råkade råkat råka verb
händelsevis göra något)
Fast det är 170 pass som ska bort 🙂
Ja, jag får väl handjaga bort dem.
Tackar!
(råkar råkade råkat råka verb
händelsevis göra något)
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:41Ta en handjagare då.
Ta en handjagare då.