Quote from Guest on 26 February 2011, 21:12Hur förvarar ni nyckel till skåplås när ni simmar? Finns det badbyxor (ej badshorts) med nyckelficka?
Hur förvarar ni nyckel till skåplås när ni simmar? Finns det badbyxor (ej badshorts) med nyckelficka?
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 21:22Runt fotleden eller på vattenflaskan
Runt fotleden eller på vattenflaskan
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:17Skaffa kodlås 😉
Inget nyckel behövs. billigt på Ö och B.Så du kan ha vilka byxor som helst 😉
Skaffa kodlås 😉
Inget nyckel behövs. billigt på Ö och B.
Så du kan ha vilka byxor som helst 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:18+1 på Jonna! Ett kodlås löser hela problemet.
+1 på Jonna! Ett kodlås löser hela problemet.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:20Kodlås fuknar ju bara på ställen man ska ta med eget lås till. På vår simhall får man ta med en tio-krona till låset och så är det världens bautanyckel. Typiskt inte jättebra.
Kodlås fuknar ju bara på ställen man ska ta med eget lås till. På vår simhall får man ta med en tio-krona till låset och så är det världens bautanyckel. Typiskt inte jättebra.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:24Maria: I såna lägen tar jag inte med plånbok och sånt som jag inte kan leva utan och så lämnar jag det evvlans skåpet olåst. För jag HATAR verkligen att ha bautanycklar runt vristen eller så. Bläääh.
Maria: I såna lägen tar jag inte med plånbok och sånt som jag inte kan leva utan och så lämnar jag det evvlans skåpet olåst. För jag HATAR verkligen att ha bautanycklar runt vristen eller så. Bläääh.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 12:36Att ha nycklarna runt vristen eller handleden är ju inte optimalt ur TI-synpunkt eftersom det ökar motståndskoefficienten 😉
Att ha nycklarna runt vristen eller handleden är ju inte optimalt ur TI-synpunkt eftersom det ökar motståndskoefficienten 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:26Kodlås förstås, tack för det tipset!! 🙂
Kodlås förstås, tack för det tipset!! 🙂
Quote from Ragnhild Svens on 27 February 2011, 21:31Lite moment 22 det där;
Har jag kodlås och låser in glasögonen i skåpet ser jag inte att använda koden.
Det är nog enklare att ha en nyckel om vristen än att ha ett par glasögon på drift i simhallen!
Lite moment 22 det där;
Har jag kodlås och låser in glasögonen i skåpet ser jag inte att använda koden.
Det är nog enklare att ha en nyckel om vristen än att ha ett par glasögon på drift i simhallen!
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 08:58Man knyter fast nyckeln i badbyxornas snören.
Man knyter fast nyckeln i badbyxornas snören.