Quote from Guest on 20 August 2009, 00:25Tvådagars fjällorientering för tvåmannalag. Finns i klasserna 30, 50 eller 70 km.
www.bamm.nu
Tvådagars fjällorientering för tvåmannalag. Finns i klasserna 30, 50 eller 70 km.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 00:35...och hemsidan är öppen för anmälan. Bara att ladda om.
...och hemsidan är öppen för anmälan. Bara att ladda om.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:29Japp! 50 st funbeatare har loppet i sin planering. hur är det med er? Jag ser sååå fram emot kraftprovet! (delvis skräckblandat iofs)
Jag har tom tränat en del pass med rygsäck!
Skulle vara kul med lite inlägg här.
Japp! 50 st funbeatare har loppet i sin planering. hur är det med er? Jag ser sååå fram emot kraftprovet! (delvis skräckblandat iofs)
Jag har tom tränat en del pass med rygsäck!
Skulle vara kul med lite inlägg här.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 23:03Vi har en grupp också där vi surrar emellanåt som heter BAMMare.
Vi har en grupp också där vi surrar emellanåt som heter BAMMare.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 00:40Blir inget deltagande för mig. Tappade min lagkamrat pga skador 🙁
Blir inget deltagande för mig. Tappade min lagkamrat pga skador 🙁
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:11Micke>> Om du fortfarande är sugen brukar det alltid finnas fler som står där ensamma. Kolla i forumet eller åk upp och chansa!
Micke>> Om du fortfarande är sugen brukar det alltid finnas fler som står där ensamma. Kolla i forumet eller åk upp och chansa!