Quote from Guest on 18 November 2006, 13:15Imorse vill min 5-åring ut och cykla.
Med det menas att jag sitta på pakethållaren, vi håller styret tillsammans, och när vi har nått backens slut ska hon trampa.
Jag sade att vi kunde börja med hennes träning till vår och bygga upp under åren så kan hon
Imorse vill min 5-åring ut och cykla.
Med det menas att jag sitta på pakethållaren, vi håller styret tillsammans, och när vi har nått backens slut ska hon trampa.
Jag sade att vi kunde börja med hennes träning till vår och bygga upp under åren så kan hon
Quote from Ulf Stider on 18 November 2006, 13:25Jag ska verkligen försöka att hålla mig i livet till 2020. Den synen vill man inte missa 🙂
Jag ska verkligen försöka att hålla mig i livet till 2020. Den synen vill man inte missa 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 18 November 2006, 17:01ROTFLMAO
ROTFLMAO
Quote from Urban Nilsson on 18 November 2006, 17:06Shit, nu är Per packad igen.
Shit, nu är Per packad igen.
Quote from Funbeat user on 20 November 2006, 10:19Du får hålla dig rask Garry! :)))
Min femåringälskar att cykla, han trampar runt på dagis stora trehjulingar mest hela tiden när de är ute ... Han kan cykla på sin tvåhjuling hemma också, men det kan vara lite humörberoende - är det ngn här som cyklar me
Du får hålla dig rask Garry! :)))
Min femåringälskar att cykla, han trampar runt på dagis stora trehjulingar mest hela tiden när de är ute ... Han kan cykla på sin tvåhjuling hemma också, men det kan vara lite humörberoende - är det ngn här som cyklar me
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2006, 11:02Det var jag som skrev den! Hur så?
Det var jag som skrev den! Hur så?
Quote from Funbeat user on 20 November 2006, 12:51Ngt udda metoder att vinna cykeltävlingar ...
Ngt udda metoder att vinna cykeltävlingar ...
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2006, 15:48Nu får du förklara. Efetrsom det var jag som skrev den har jag naturligtvis inte läst den. Dessutom var det min spökskrivare Jarry, som skrev 🙂
Nu får du förklara. Efetrsom det var jag som skrev den har jag naturligtvis inte läst den. Dessutom var det min spökskrivare Jarry, som skrev 🙂
Quote from Matts Asplund on 20 November 2006, 21:37jag cyklar med min 4.5 åring (tjej) i trafiken, hon brukar fö. cykla med som sällskap på mina löpar rundor 🙂 bor ifs. inte i någon stad....men de finns trafik här! funkar jätte bra.
jag cyklar med min 4.5 åring (tjej) i trafiken, hon brukar fö. cykla med som sällskap på mina löpar rundor 🙂 bor ifs. inte i någon stad....men de finns trafik här! funkar jätte bra.
Quote from Funbeat user on 21 November 2006, 10:30Då får du ju ta och korrläsa den!
Då får du ju ta och korrläsa den!