Quote from Guest on 14 July 2009, 17:17BBB verkar ju göra delar för både Campa och Shimano. Någon som vet om de även gör kedjor som passar Campa? Svårt att hitta info om det på deras hemsida och när jag googlar hittar jag bara "shimano compatible".
BBB verkar ju göra delar för både Campa och Shimano. Någon som vet om de även gör kedjor som passar Campa? Svårt att hitta info om det på deras hemsida och när jag googlar hittar jag bara "shimano compatible".
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 17:27Ingen aning. Jag kör med Mavic M 10 som fungerar på alla varianterna.
Ingen aning. Jag kör med Mavic M 10 som fungerar på alla varianterna.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 20:03Kristofer, håller du fortfarande på med "shimano compatible"? Tror att det är lättare för dig att få ett bra svar om du håller det till en tråd.
Kristofer, håller du fortfarande på med "shimano compatible"? Tror att det är lättare för dig att få ett bra svar om du håller det till en tråd.
Quote from ellen olsson on 14 July 2009, 23:24Varför frågar du inte producenterna om du inte litar på oss?
Varför frågar du inte producenterna om du inte litar på oss?
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 10:56Jag f?rs?ker bara fr?ga s? m?nga som m?jligt. Producenterna svarar inte p? mail. Cyclecomponents skickade fel Wipperman till mig s? det blev lite kris. ?ker snart till Fra/Ita och vill g?rna ha allt klart innan avf?rd. Nu kanske jag hinner f? tag i en Cam
Jag f?rs?ker bara fr?ga s? m?nga som m?jligt. Producenterna svarar inte p? mail. Cyclecomponents skickade fel Wipperman till mig s? det blev lite kris. ?ker snart till Fra/Ita och vill g?rna ha allt klart innan avf?rd. Nu kanske jag hinner f? tag i en Cam
Quote from ellen olsson on 15 July 2009, 11:08På vilket sätt skickade Cyclecomponents fel kedja?
Jag har inget minne av att det stått ett skvatt om Campagnolo på förpackningen till de 4-5 Connexkedjor jag avverkat.
På vilket sätt skickade Cyclecomponents fel kedja?
Jag har inget minne av att det stått ett skvatt om Campagnolo på förpackningen till de 4-5 Connexkedjor jag avverkat.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 12:05Wipperman brukar passa står väl nåt med "für alle" på förpackningen:-)
Wipperman brukar passa står väl nåt med "für alle" på förpackningen:-)
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 12:57"Dessvärre har vi fått en sändning innehållande den äldre modellen av 10 S1 kedjan. Den kedjan du har fått är 0,1 mm bredare än denna nya modell och rekommenderas till Shimanokassetter.
Vi ber om ursäkt och beklagar att fel kedja har blivit skickas till
"Dessvärre har vi fått en sändning innehållande den äldre modellen av 10 S1 kedjan. Den kedjan du har fått är 0,1 mm bredare än denna nya modell och rekommenderas till Shimanokassetter.
Vi ber om ursäkt och beklagar att fel kedja har blivit skickas till
Quote from ellen olsson on 15 July 2009, 13:51Du måste ändå ha kedjebrytare för att korta av kedjan till rätt längd. 🙂
Campas kedjebrytare är grymt bra och funkar klockrent men de är ju knappast prisvärda. Jag kör med Park Tool, men BBB har en ny modell som ser rätt bra ut.
Du måste ändå ha kedjebrytare för att korta av kedjan till rätt längd. 🙂
Campas kedjebrytare är grymt bra och funkar klockrent men de är ju knappast prisvärda. Jag kör med Park Tool, men BBB har en ny modell som ser rätt bra ut.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 14:47Ah, tänkte inte på att man ska korta till rätt längd! (#)
Men när det är klart borde det funka utan verktyg med Connexlås och Campakedja?
Ah, tänkte inte på att man ska korta till rätt längd! (#)
Men när det är klart borde det funka utan verktyg med Connexlås och Campakedja?