Quote from Guest on 30 May 2012, 10:30Har sett flashiga "Salt Stick dispensers" från staterna som monteras i tempopinnarna.
Jag funderar på om det finns något liknande för Enervits GT-tabletter som man kan montera på styret på ett lagom aerodynamiskt sätt?
Tidigare har jag tömt ut ett rör m
Har sett flashiga "Salt Stick dispensers" från staterna som monteras i tempopinnarna.
Jag funderar på om det finns något liknande för Enervits GT-tabletter som man kan montera på styret på ett lagom aerodynamiskt sätt?
Tidigare har jag tömt ut ett rör m
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 10:40Stoppa dem iaf för allti världen inte i behån! => Tejpa inte fast dem vid kroppen heller ...
Stoppa dem iaf för allti världen inte i behån! => Tejpa inte fast dem vid kroppen heller ...
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 10:41jepp "did that" dumma jag & vilken skavsår! buhuhu efteråt....
man lär sig ....
jepp "did that" dumma jag & vilken skavsår! buhuhu efteråt....
man lär sig ....
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 11:02Skavsår? Frätskada snarare 🙁 Aj.
Skavsår? Frätskada snarare 🙁 Aj.
Quote from ellen olsson on 30 May 2012, 11:06Kör Jonas med behå? 😉
Kör Jonas med behå? 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 11:08Fråga honom!
Men jag rekommenderar inget sätt som innebär att tabletterna ligger i direktkontakt med huden.
Fråga honom!
Men jag rekommenderar inget sätt som innebär att tabletterna ligger i direktkontakt med huden.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 11:12håller med Lingling.....
mina GT Tabletter var i "indiv paket"... gissa vad det blev för skavsår!
håller med Lingling.....
mina GT Tabletter var i "indiv paket"... gissa vad det blev för skavsår!
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 30 May 2012, 11:17Jag har tejpat fast koffein tabletter på samma ställe som man har en ramväska, har hänt att lite mat hamnat där med, funkat bra, men har ingen aning om hur aero det är. Men med tanke på att det finns ramväskor och "väskor" för gel att placeras där borde d
Jag har tejpat fast koffein tabletter på samma ställe som man har en ramväska, har hänt att lite mat hamnat där med, funkat bra, men har ingen aning om hur aero det är. Men med tanke på att det finns ramväskor och "väskor" för gel att placeras där borde d
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:22Finns det inte som stolpiller? Då laddar du bara röret.
Finns det inte som stolpiller? Då laddar du bara röret.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:25Tråden är nu en hårsmån från "markera som ointressant".
Tack för bidragen 😉
Tråden är nu en hårsmån från "markera som ointressant".
Tack för bidragen 😉