Quote from Guest on 7 May 2010, 10:30Halloj, har precis skaffat SportTracks och undrar hur man ska exportera en träningsrunda från ST till Funbeat? Känns onödigt att först exportera till klockan för att sedan exportera ännu en gång till Funbeat.
Halloj, har precis skaffat SportTracks och undrar hur man ska exportera en träningsrunda från ST till Funbeat? Känns onödigt att först exportera till klockan för att sedan exportera ännu en gång till Funbeat.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:40du högerklickar på dagens träning i Sport Track och väljer exporta fil. Den sparas som tpx fil(gör en mapp)
Sen hämtar du upp den här i Funbeat!
du högerklickar på dagens träning i Sport Track och väljer exporta fil. Den sparas som tpx fil(gör en mapp)
Sen hämtar du upp den här i Funbeat!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:46Hur mycket enklare blir det? Sparar man någon tid egentligen?
Vad man vill ha är ju automatisk import/export. Så fort passet ligger i ett program borde det automatiskt hamna i alla andra.
Hur mycket enklare blir det? Sparar man någon tid egentligen?
Vad man vill ha är ju automatisk import/export. Så fort passet ligger i ett program borde det automatiskt hamna i alla andra.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:49I min SportTracks finns bara .gpx, google earth och nån fitnesslog?
BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/export.jpg
I min SportTracks finns bara .gpx, google earth och nån fitnesslog?
BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/export.jpg
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:22Det finns en plugin för export till funbeat. Tyvärr finns där ett par hyfsat allvarliga buggar som borde fixas till. Utvecklaren av pluginet har sagt här på forumet (se API gruppen) att det ska rättas till men jag vet inte när. Jag hoppas!
Det finns en plugin för export till funbeat. Tyvärr finns där ett par hyfsat allvarliga buggar som borde fixas till. Utvecklaren av pluginet har sagt här på forumet (se API gruppen) att det ska rättas till men jag vet inte när. Jag hoppas!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:39Måste man ladda ner något extraprogram till SportTracks eller, för jag kan iaf inte spara mina träningar som tpx-fil 🙁
Måste man ladda ner något extraprogram till SportTracks eller, för jag kan iaf inte spara mina träningar som tpx-fil 🙁
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 12:18Behöver hjälp
Har bytt dator och installerat Sporttracks på nya datorn Version 3.0.4147
Jag är osäker på vilken versiona av ST jag hade i denn förra datorn
Jag har flyttat över loggfilen men kan inte öppna denJag har valt Importera och pekat ut mappen
Behöver hjälp
Har bytt dator och installerat Sporttracks på nya datorn Version 3.0.4147
Jag är osäker på vilken versiona av ST jag hade i denn förra datorn
Jag har flyttat över loggfilen men kan inte öppna den
Jag har valt Importera och pekat ut mappen
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 12:33Du ska inte välja importera - du ska välja öppna loggbok! Om du hade ST2 tidigare så var din loggbok en .loggbook fil. När du sparar på nytt så kommer den att sparas som en ST3 loggbok (logbook3.fil).
Lycka till!
Du ska inte välja importera - du ska välja öppna loggbok! Om du hade ST2 tidigare så var din loggbok en .loggbook fil. När du sparar på nytt så kommer den att sparas som en ST3 loggbok (logbook3.fil).
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 12:53Tack Staffan
Du är ett stöd för oss alla i dessa frågor.
Hur kunde jag missa öppna (H)Har du tid att ge mig tips om exporten till FB? Var hämtar jag rätt mjukvara i dag?
Tack Staffan
Du är ett stöd för oss alla i dessa frågor.
Hur kunde jag missa öppna (H)
Har du tid att ge mig tips om exporten till FB? Var hämtar jag rätt mjukvara i dag?
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 13:31I sporttracks plugin-katalog: http://www.zonefivesoftware.com/sporttracks/plugins/?p=st2funbeat
Bara att installera (öppna bara .st3plugin-filen) och sedan starta (om) ST. Gå sedan till inställningarna och ST2funbeat och lägg in loginnamn och lösenord sam
I sporttracks plugin-katalog: http://www.zonefivesoftware.com/sporttracks/plugins/?p=st2funbeat
Bara att installera (öppna bara .st3plugin-filen) och sedan starta (om) ST. Gå sedan till inställningarna och ST2funbeat och lägg in loginnamn och lösenord sam