Quote from Guest on 9 May 2011, 14:57Jag har hört att det förutom traditionell benmassage (dvs någon som masserar en) finns manicker som masserar automatiskt på en.
Är det nån som känner igen nåt mer om detta?
Är det ett par "byxor" man sätter på sig och som gör att man får blodtillströmni
Jag har hört att det förutom traditionell benmassage (dvs någon som masserar en) finns manicker som masserar automatiskt på en.
Är det nån som känner igen nåt mer om detta?
Är det ett par "byxor" man sätter på sig och som gör att man får blodtillströmni
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 15:07Kylgel/spray på skenbenen och rullning av tennisboll över de trötta musklerna är min melodi.
Kylgel/spray på skenbenen och rullning av tennisboll över de trötta musklerna är min melodi.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 16:12Detta är mitt plågsamma tips: http://www.thestick.se/
Detta är mitt plågsamma tips: http://www.thestick.se/
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 16:48Du kanske tänker på elektroterapi? Hur mycket cyklist är du?;) Krävs rakade ben (och ibland nya elektroder).
Dylika apparater brukar beroende på program och effekt etc, klara både
EMS (återhämtning) och TENS (smärtlindring).Cefar är stort i Sverige,
Du kanske tänker på elektroterapi? Hur mycket cyklist är du?;) Krävs rakade ben (och ibland nya elektroder).
Dylika apparater brukar beroende på program och effekt etc, klara både
EMS (återhämtning) och TENS (smärtlindring).
Cefar är stort i Sverige,
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 18:46En foamroller är bra att använda ibland också!
En foamroller är bra att använda ibland också!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:00Var köper man foam rollers? 🙂
Var köper man foam rollers? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:28Jag köpte min foamroller på Varsam i Örebro, tror det går att beställa via internet också. Gå in på varsam.se och titta efter stabiliseringsrullar så hittar du rätt!
Jag köpte min foamroller på Varsam i Örebro, tror det går att beställa via internet också. Gå in på varsam.se och titta efter stabiliseringsrullar så hittar du rätt!
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 06:03Jag använder en Cefar och är nöjd, men den ersätter inte en riktig massage från duktig massör/naprapat. Kan vara skönt efter passet att få blod att pumpa i genom trötta muskler eller vid smärta.
Min har 64 program så det finns en del att välja på.
Jag använder en Cefar och är nöjd, men den ersätter inte en riktig massage från duktig massör/naprapat. Kan vara skönt efter passet att få blod att pumpa i genom trötta muskler eller vid smärta.
Min har 64 program så det finns en del att välja på.
Quote from Robert Johansson on 10 May 2011, 21:48Har en Cefar som jag använder under intensiva perioder, typ träningsläger Mallis mm.
Använder återhämtnings och massage funktionerna då.Funkar bra, men ersätter ju inte riktig massage, som jag tycker är the shit!
Kör med Massol kylgel, som är ett suver
Har en Cefar som jag använder under intensiva perioder, typ träningsläger Mallis mm.
Använder återhämtnings och massage funktionerna då.
Funkar bra, men ersätter ju inte riktig massage, som jag tycker är the shit!
Kör med Massol kylgel, som är ett suver
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 08:56Kan denna vara en bra start?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=162470102
Kan denna vara en bra start?