Quote from Guest on 1 November 2012, 16:37På vårt Gym som heter Hälsobruket i Skärblacka utanför Norrköping har vi en aktivitet som vi kallar Bergslöpning. Det innebär en tur på 1-2 timmar i områden med bergig terräng.
Jag har valt berg som är 20 30 meter höga och inte för branta.
Vi klättrar o
På vårt Gym som heter Hälsobruket i Skärblacka utanför Norrköping har vi en aktivitet som vi kallar Bergslöpning. Det innebär en tur på 1-2 timmar i områden med bergig terräng.
Jag har valt berg som är 20 30 meter höga och inte för branta.
Vi klättrar o
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 16:47"en kilometer brukar ta 25 till 30 minuter "
Kanske är ni ensamma om att kalla det löpning när det handlar om 2 km/h.
"en kilometer brukar ta 25 till 30 minuter "
Kanske är ni ensamma om att kalla det löpning när det handlar om 2 km/h.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 16:52Nja, inte gör jag det med något gym, men lite olika former av terrängutforskande provar nog fler än du och jag till och från.
Själv gillar jag att springa kraftledningsgator i min hemmiljö där terrängen är lite utmanande (jag bor ju nära dig så om du vil
Nja, inte gör jag det med något gym, men lite olika former av terrängutforskande provar nog fler än du och jag till och från.
Själv gillar jag att springa kraftledningsgator i min hemmiljö där terrängen är lite utmanande (jag bor ju nära dig så om du vil
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 17:15Det kanske är lite fel namn men trots kilometertiden springer vi en hel del. Det är klättringsmomenten som tar tid. O så måste vi stanna o pusta ibland.
Intressant. Yxbacken besöker jag också ofta och Ågelsjöbergen springer jag i varje vecka. Så du är vä
Det kanske är lite fel namn men trots kilometertiden springer vi en hel del. Det är klättringsmomenten som tar tid. O så måste vi stanna o pusta ibland.
Intressant. Yxbacken besöker jag också ofta och Ågelsjöbergen springer jag i varje vecka. Så du är vä
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 12:19.
.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 17:24Vi som håller på med det tycker det är en fantastiskt rolig och tuff träningsform. Jag ville bara tipsa.
Vi som håller på med det tycker det är en fantastiskt rolig och tuff träningsform. Jag ville bara tipsa.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 16:31Har ni lust att prova så kör vi Bergslöpning på söndag 11 nov kl 10. Vi samåker till bergen från Hälsobruket Centralplan i Skärblacka. Centralplan ligger 200 meter från Shellmacken. Båda ligger på höger sida.
Ta med handskar och fika. Välkomna.
Har ni lust att prova så kör vi Bergslöpning på söndag 11 nov kl 10. Vi samåker till bergen från Hälsobruket Centralplan i Skärblacka. Centralplan ligger 200 meter från Shellmacken. Båda ligger på höger sida.
Ta med handskar och fika. Välkomna.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 08:05@Börje Sandström Pigg kommentar. Verkligen pigg!
@Börje Sandström Pigg kommentar. Verkligen pigg!
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 16:52http://myhighleif.blogspot.se/