Quote from Guest on 12 November 2013, 20:16BERGSLAGSLEDEN ULTRA -en del av ÖREBRO TRAIL
46 km på stigar och leder i kuperad och naturskön miljö med en slalombacke som sista hinder!
Sveriges närmaste ultratrail?
Välkommen till Örebro den 6 september!
Bergslagsleden Ultra är loppet för alla so
BERGSLAGSLEDEN ULTRA -en del av ÖREBRO TRAIL
46 km på stigar och leder i kuperad och naturskön miljö med en slalombacke som sista hinder!
Sveriges närmaste ultratrail?
Välkommen till Örebro den 6 september!
Bergslagsleden Ultra är loppet för alla so
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 20:26Kom ihåg att anmälan öppnar den 1 dec!
Kom ihåg att anmälan öppnar den 1 dec!
Quote from Funbeat user on 30 November 2013, 13:21Nu är det mindre än 24h kvar till anmälan öppnar på www.orebrotrail.se kolla in filmen från testloppet för lite inspiration och förhandsvisning av banan.
Nu är det mindre än 24h kvar till anmälan öppnar på http://www.orebrotrail.se kolla in filmen från testloppet för lite inspiration och förhandsvisning av banan.
Quote from Funbeat user on 30 November 2013, 15:05Jag är klart intresserad av loppet men önskar att hemsidan hade lite mer info för att se om loppet passar mig innan jag bestämmer mig (och helst innan anmälan öppnar). Starttid, anmälningsavgift, vätskekontroller?, bansträckning, hur tekniskt och kuperat
Jag är klart intresserad av loppet men önskar att hemsidan hade lite mer info för att se om loppet passar mig innan jag bestämmer mig (och helst innan anmälan öppnar). Starttid, anmälningsavgift, vätskekontroller?, bansträckning, hur tekniskt och kuperat
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 09:33Hej, letar efter maxtid för loppet. Hittar inte den infon - är det någon som vet?
Hej, letar efter maxtid för loppet. Hittar inte den infon - är det någon som vet?
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 13:03Har beslutat att trots allt avvakta med anmälan i väntan på mer info. En för teknisk bana med kort maxtid är ointressant för mig eftersom min plan denna gång bara var att "turistlöpa" banan pga en längre ultra helgen innan. Har dubblerat ultror helgerna e
Har beslutat att trots allt avvakta med anmälan i väntan på mer info. En för teknisk bana med kort maxtid är ointressant för mig eftersom min plan denna gång bara var att "turistlöpa" banan pga en längre ultra helgen innan. Har dubblerat ultror helgerna e
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 22:31Gott nytt år alla traillöpare!
Gällande maxtid så har vi inte satt någon sådan detta första år, alla som springer kommer få fullfölja loppet.
Anmälningarna kommer in i snabb takt så avvakta inte för länge med anmälan.
Gott nytt år alla traillöpare!
Gällande maxtid så har vi inte satt någon sådan detta första år, alla som springer kommer få fullfölja loppet.
Anmälningarna kommer in i snabb takt så avvakta inte för länge med anmälan.