Quote from Guest on 30 November 2007, 11:05Hej,
Jag fick ett mejl från en Karin som nu ror i Lancaster University BC i England. Hon är hemma i Stockholm över jullovet, och vill gärna vara med oss. Enligt vad jag förstår har hon bara rott denna termin, men ändå gjort 7.50 på roddmaskin, vilket jag
Hej,
Jag fick ett mejl från en Karin som nu ror i Lancaster University BC i England. Hon är hemma i Stockholm över jullovet, och vill gärna vara med oss. Enligt vad jag förstår har hon bara rott denna termin, men ändå gjort 7.50 på roddmaskin, vilket jag
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 11:15Jag är dock i Canada 10/12 till 12/1... Tränar massor av ben i skidbacken!! 🙂
Även om det är is är det väl hemskt bra att de kommer på cirkelträning och örg? Vi måste ju välkomna alla som vill vara med tycker jag. Ang örg har vi inte lyckats regelbunde
Jag är dock i Canada 10/12 till 12/1... Tränar massor av ben i skidbacken!! 🙂
Även om det är is är det väl hemskt bra att de kommer på cirkelträning och örg? Vi måste ju välkomna alla som vill vara med tycker jag. Ang örg har vi inte lyckats regelbunde
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 11:18Hihi, observera att jag hittade bild med SRF-dräkt... 😀
Hihi, observera att jag hittade bild med SRF-dräkt... 😀