Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För tredje året i rad gör Tidningen Outside i samarbete med FunBeat ett specialtjockt temanummer om träning. 132 sidor späckat med träning!

Urval ur innehållet:ol {list-style-type: decimal;list-style-position: inside;}ul

Heja! Nu har jag beställt!

Jag vill inte vara sämre så beställningen är skickad (H)

om man köper denna tidning går man med i en prenumeration då elr? å vad kostar de å vara med i prenumerationen i så fall?

Deet finns 2 allt ovanför skicka knappen läs o välj

Det första alternativet är alltså att prenumerera på ett enstaka nummer om jag förstått rätt.

Alternativ 1 är ett (1) exemplar av tidningen Outside Träning.

Alternativ 2 är en prenumeration på tidningen Outside + ett (1) exemplar av Outside Träning. Prenumerationen avbryts automatiskt när prenumerationsperioden är över.

Hej!

De senaste två åren har det varit samma tidning fast de har presenterats som en ny. Är årets ny eller är det samma gamla skåpmat som tidigare nummer?

Sen skall man iofs vara beredd på att Outside fortsätter att bombardera en med erbjudanden (räkningar) för att man skall fortsätta även om man valt alternativet att bara få just detta nummer. Jag tror till och med att jag fick ytterligare någon tidning et

Så där ja! Jag satsade på plusmenyn 🙂 Alltid kul att ha något att läsa...