Quote from Guest on 22 July 2009, 15:49Är det fler än jag som skulle kunna tänka mig att betala en liten slant för att slippa ladda reklam varje gång man öppnar en ny sida. Jag har full förståelse för att reklamen finns, och tycker att den kan ligga kvar på gratissiten. Men det vore toppen med
Är det fler än jag som skulle kunna tänka mig att betala en liten slant för att slippa ladda reklam varje gång man öppnar en ny sida. Jag har full förståelse för att reklamen finns, och tycker att den kan ligga kvar på gratissiten. Men det vore toppen med
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 15:59Inte jag. Hos mig tar det inte långt tid att ladda, sidan kommer i princip omedelbart.
Eftersom jag inte "ser" reklamen, dvs jag inte lägger märke till den alls, så stör den inte heller. Oftast vet jag inte vilken reklam som finns på sidan.
Inte jag. Hos mig tar det inte långt tid att ladda, sidan kommer i princip omedelbart.
Eftersom jag inte "ser" reklamen, dvs jag inte lägger märke till den alls, så stör den inte heller. Oftast vet jag inte vilken reklam som finns på sidan.
Quote from Therese Woodhill on 22 July 2009, 16:28Det hade varit ett komplement, men om reklamen istället hade varit riktad bättre så skulle den inte vara lika störande. Olle borde ställa in fliteret i google-adsense. 😉
Det hade varit ett komplement, men om reklamen istället hade varit riktad bättre så skulle den inte vara lika störande. Olle borde ställa in fliteret i google-adsense. 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 21:38eller använda sig av textads till större del?
eller använda sig av textads till större del?
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 11:29Jag är precis som Jack.
Reklam? Vilken reklam?? (H)
Jag är precis som Jack.
Reklam? Vilken reklam?? (H)
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 11:41Sitter man på vanligt bredband är det inget problem, men med en 3G-uppkoppling då och då så blir det lite segt 🙂
Sitter man på vanligt bredband är det inget problem, men med en 3G-uppkoppling då och då så blir det lite segt 🙂
Quote from Magnus Gelang on 23 July 2009, 11:48Jag bor ju på landet och har nån ADSL-uppkoppling, men just Funbeat laddas snabbt och jag säger som flera andra: Vilken reklam?
Jag reagerar aldrig på den.
Jag bor ju på landet och har nån ADSL-uppkoppling, men just Funbeat laddas snabbt och jag säger som flera andra: Vilken reklam?
Jag reagerar aldrig på den.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 11:49Enkel lösning: Mozilla Firefox
Enkel lösning: Mozilla Firefox