Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBetyg på pass
You need to log in to create posts and topics.

12

Intensitet är en sak och en generell känsla över passets kvalitet en annan.
Just av den anledningen önskar jag en ny parameter under avancerade inställningar (eller vad det nu heter) där jag kan sätta ett betyg på genomfört pass... varför inte klssiska 1-

Kan man inte lösa det med kommentatorsfältet? Då kan du ju även lägga till en kommentar till betyget. Är det statistik du är ute efter bör du kanske precisera funktionens fördelar.

tja, för mig säger det mycket mer med ett sådant betyg jämfört med intensitet - och om då intensitet går att sätta så behövs knappast motivering.

Och med resonemanget att allt kan lösas genom kommentatorsfältet... ja då kan man ju lika gärna skriva in tr

Njae, just träningstypen fungerar inte i kommentarsfältet eftersom funbeat baserar väldigt mycket på att det är fast värden och inte vad som helst. Samma sak med tid och sträcka.

Det Daniel efterfrågar är nog mer hur betygsfunktionen ska användas (för st

Jag har använt mig av kvalitetsbetyg tidigare i ett specialanpassat träningsdagboksprogram för tennis. Jag har för mig att betygen på passen låg på 1-5 där också och det gjorde att jag genom att få ut medelbetyg för veckorna, eller genom att få ut en linj

Jättebra motivering! Då förstår även jag hur det kan användas även om jag inte kommer att använda det. Orkar inte hålla på med avancerade parametrar.
Om det är fler som önskar det och Olle godkänner det så....

Deleted

Tack Anders.

Tack Kim

😀

12