Quote from Guest on 6 August 2008, 21:19har till 99 % bestämt mig: min första racer blir troligtvis en Bianchi via nirone 105 med shimano rs20 hjul med conti gp4000 däck, jag har fått ett pris på 11000:- . är detta en bra cykel att börja med ?
har till 99 % bestämt mig: min första racer blir troligtvis en Bianchi via nirone 105 med shimano rs20 hjul med conti gp4000 däck, jag har fått ett pris på 11000:- . är detta en bra cykel att börja med ?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:29Det är absolut en bra cykel!
Jag började själv med en cykel med 105-grupp och den har jag haft mkt nytta av, tycker inte den finns någon egentlig anledning att köpa en första cykel med bättre komponenter eftersom den kommer att hoppa upp ganska mkt i pri
Det är absolut en bra cykel!
Jag började själv med en cykel med 105-grupp och den har jag haft mkt nytta av, tycker inte den finns någon egentlig anledning att köpa en första cykel med bättre komponenter eftersom den kommer att hoppa upp ganska mkt i pri
Quote from j sollerman on 6 August 2008, 22:14är de shimano 105 rätt igenom? Min flickvän har en sån cykel med 105 på alla ställen men mavic aksium hjul istället. Hon är riktigt nöjd med den. En helt okej "nybörjar" hoj!
är de shimano 105 rätt igenom? Min flickvän har en sån cykel med 105 på alla ställen men mavic aksium hjul istället. Hon är riktigt nöjd med den. En helt okej "nybörjar" hoj!
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 10:34Jag kör via nirone, dock med Sora. Fungerar som det ska. Hade tänkt byta till bättre växelsystem, men allt håller och fungerar bra, så det är bara drivpaketet som bytts. Jag tror Soran blir kvar tills det är dags för ny cykel - vilet lär dröja då jag är h
Jag kör via nirone, dock med Sora. Fungerar som det ska. Hade tänkt byta till bättre växelsystem, men allt håller och fungerar bra, så det är bara drivpaketet som bytts. Jag tror Soran blir kvar tills det är dags för ny cykel - vilet lär dröja då jag är h
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:44Bianchi är naturligtvis en fin cykel, och det ska man inte underskatta. Men om du köper en fultysk (typ focus) med samma spec kommer du ner i pris. Men som sagt, priset är inte allt..
Bianchi är naturligtvis en fin cykel, och det ska man inte underskatta. Men om du köper en fultysk (typ focus) med samma spec kommer du ner i pris. Men som sagt, priset är inte allt..