Quote from Guest on 28 July 2014, 17:53Vilken butik i Sverige har bäst bike fit?
Tänkte att nästa racer verkligen ska passa perfekt.
Vilken butik i Sverige har bäst bike fit?
Tänkte att nästa racer verkligen ska passa perfekt.
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 18:03Jag tror inte på en bike fit i en butik utan hitta någon som jobba bara med bike fit
Jag tror inte på en bike fit i en butik utan hitta någon som jobba bara med bike fit
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 18:35http://www.veloposition.se
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 18:36Butiken vill ju sälja en cykel åt dig, inget annat. Deras bikefits ger jag inte mycket för... Köp lagom stor ram (just det är inte så svårt utan extrem proffshjälp!) och sen går du till någon som bara jobbar med bike fit och får detaljerna till ramen avpa
Butiken vill ju sälja en cykel åt dig, inget annat. Deras bikefits ger jag inte mycket för... Köp lagom stor ram (just det är inte så svårt utan extrem proffshjälp!) och sen går du till någon som bara jobbar med bike fit och får detaljerna till ramen avpa
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 18:59Kan bara hålla med Sara! Det är Klas Johansson som är den bästa! Även om det var Glenn Magnusson som gjorde Bikefiten på min cykel.
Kan bara hålla med Sara! Det är Klas Johansson som är den bästa! Även om det var Glenn Magnusson som gjorde Bikefiten på min cykel.
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 19:08Sen är det ju skillnad på en bike fit och om butiken säger att de "ställer in din cykel" i samband med köp. Det sistnämnda ska väl mer ses som en service till noviser och skall inte blandas ihop med en riktig bike fit. Det finns absolut butiker som kan gö
Sen är det ju skillnad på en bike fit och om butiken säger att de "ställer in din cykel" i samband med köp. Det sistnämnda ska väl mer ses som en service till noviser och skall inte blandas ihop med en riktig bike fit. Det finns absolut butiker som kan gö
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 21:35Jag trodde jag fick en Specalized bikefit när jag köpte min cykel (på CykelCity)... Right... Kunde cykla i 23-24 på cykeln och blev helt stum i benen, kom ingenstans, hade bara ont och blev trött för ingenting. Efter korrekt inställning (av Klas Johansson
Jag trodde jag fick en Specalized bikefit när jag köpte min cykel (på CykelCity)... Right... Kunde cykla i 23-24 på cykeln och blev helt stum i benen, kom ingenstans, hade bara ont och blev trött för ingenting. Efter korrekt inställning (av Klas Johansson
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 21:52Tack för input!
Kanske kan tänka sig att det beror en del på vem man får hjälp av på ex. Cykelcity. Men probikefit låter ju bra! Får kolla in det i vinter.
Tack för input!
Kanske kan tänka sig att det beror en del på vem man får hjälp av på ex. Cykelcity. Men probikefit låter ju bra! Får kolla in det i vinter.
Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 01:44Racerdepån i Falköping, dem fixar allt.
Bikefit väl värt alla pengar, supernöjd 🙂
Nästa cykel ja köper kan mycket väl bli där för den servicen är guld värd.
Plus att det blir rätt från början vilket är viktigt.
När man köper cykel där så ingår Bikefit
Racerdepån i Falköping, dem fixar allt.
Bikefit väl värt alla pengar, supernöjd 🙂
Nästa cykel ja köper kan mycket väl bli där för den servicen är guld värd.
Plus att det blir rätt från början vilket är viktigt.
När man köper cykel där så ingår Bikefit