Quote from Guest on 18 May 2012, 16:32Hej!
Är det någon som vet vart jag kan vända mig för att göra en bra bike fit? Närmaste som jag vet är Sportson i Jönköping men skulle hjärna få ett tips på en närmare destination. Som av rubriken utläses har jag mitt säte i Norrköping.
Hej!
Är det någon som vet vart jag kan vända mig för att göra en bra bike fit? Närmaste som jag vet är Sportson i Jönköping men skulle hjärna få ett tips på en närmare destination. Som av rubriken utläses har jag mitt säte i Norrköping.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 16:42Jag hade åkt till Klas i Lerdiket. http://www.probikefit.org/
Jag hade åkt till Klas i Lerdiket. http://www.probikefit.org/
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:17Har svårt att tro det....men boa kan nog hjälpa till om han har tid.
Har svårt att tro det....men boa kan nog hjälpa till om han har tid.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:29Har redan pratat med dom. Utför endast en enklare variant vid mån av tid. Det jag eftersöker är en mera utförlig variant typ davids länk eller sportson i Jkpg
Har redan pratat med dom. Utför endast en enklare variant vid mån av tid. Det jag eftersöker är en mera utförlig variant typ davids länk eller sportson i Jkpg
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:32Jag tror att Klas har bättre referenser än någon annan i Sverige.
Jag tror att Klas har bättre referenser än någon annan i Sverige.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:38Förmodligen
Verkar dock lite enklare att få tid och resa till Jkpg.
Tack för hjälpen iaf.å
Förmodligen
Verkar dock lite enklare att få tid och resa till Jkpg.
Tack för hjälpen iaf.å
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:40Han har inte tid nästa vecka ändå.
Han har inte tid nästa vecka ändå.
Quote from ellen olsson on 19 May 2012, 10:05Nej, han är ju lite upptagen i maj.
Nej, han är ju lite upptagen i maj.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 09:19Få med dig några kompisar eller hör om det några från CK Antilopen som är intresserade så kan du ordna en egen bikefit i Norrköping.
Linköpings triathlonklubb ordnade en bikefit här hemma genom Veloposition för några veckor sedan. Vi var åtta stycken som
Få med dig några kompisar eller hör om det några från CK Antilopen som är intresserade så kan du ordna en egen bikefit i Norrköping.
Linköpings triathlonklubb ordnade en bikefit här hemma genom Veloposition för några veckor sedan. Vi var åtta stycken som