Quote from Guest on 16 February 2008, 20:34http://www.youtube.com/watch?v=T4P3yp6mFfY&feature=related
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 20:44*awe-struck*
Att cykla på ett räcke smalare än mina däck... hoppa över murar högre än mig själv... det känns inte som jag kommer att bemästra nåt av detta under hela min livslängd.
Tur att det va klippt så man slapp se så mycket misslyckade hopp. Det gö
*awe-struck*
Att cykla på ett räcke smalare än mina däck... hoppa över murar högre än mig själv... det känns inte som jag kommer att bemästra nåt av detta under hela min livslängd.
Tur att det va klippt så man slapp se så mycket misslyckade hopp. Det gö
Quote from Mats Andersson on 16 February 2008, 21:47STRYK ska dom ha småglinen 🙂
STRYK ska dom ha småglinen 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 22:56Och jag som ibland har problem att stå på ett ben när jag yoga:r.
Och jag som ibland har problem att stå på ett ben när jag yoga:r.
Quote from Fredrik Närenfors on 16 February 2008, 23:04Jag stod och snackade en dag med ett par grabbar som höll på och lekte sådär utanför Grönan i Stockholm. Hoppade upp på allt som fanns att hoppa på. När de åkte därifrån satt den ena baklänges på styret och den andra körde bredvid och dirigerade honom gen
Jag stod och snackade en dag med ett par grabbar som höll på och lekte sådär utanför Grönan i Stockholm. Hoppade upp på allt som fanns att hoppa på. När de åkte därifrån satt den ena baklänges på styret och den andra körde bredvid och dirigerade honom gen
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 05:45Sånt hade man våta drömmar om när man höll på med BMX typ 1982-1986...
Shit vilken säkerhet!!
Sånt hade man våta drömmar om när man höll på med BMX typ 1982-1986...
Shit vilken säkerhet!!