Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...och ersatt den med en ny.

Varför kommer den nya bilden inte upp i alla sammanhang och inte bara i min presentation? Just nu har jag en bild när jag är med i olika diskussionsforum och en annan när jag tittar på min presentationssida. Men det finns ju

Bilden är cachad i webbläsaren. Ladda om sidan genom att trycka Ctrl+F5 så laddas bilderna in utan att använda cachen.

Ctrl F5 gäller nog bara för vissa operativsystem/webbrowsers - jag orkar inte kolla nu men du bör nog vara lite specifik i dina råd Anders!

Ibland på olika fprum har det varit så att alla andra ser den nya bilden, men inte "ägaren". Så vilken bild är det du vill att vi ska se?

Jag ser en bild på en kvinna med långt mörkt hår, och till höger på bilden (bakom kvinnan på vönster sida IRL) är det något vitt.

Den som startar tråden bör vara specifik först och främst. Sannolikheten att jag träffar rätt med det förslaget är extremt hög, men du har rätt. Jag borde lagt till att det gäller för de vanligaste webbläsarna i Windows och jag tror även det fungerar lika

Tack!

...och i analogi fungerar Ctrl+R rätt så ofta i Windows med de vanligaste browsrarna