Quote from Guest on 11 March 2012, 00:36...och ersatt den med en ny.
Varför kommer den nya bilden inte upp i alla sammanhang och inte bara i min presentation? Just nu har jag en bild när jag är med i olika diskussionsforum och en annan när jag tittar på min presentationssida. Men det finns ju
...och ersatt den med en ny.
Varför kommer den nya bilden inte upp i alla sammanhang och inte bara i min presentation? Just nu har jag en bild när jag är med i olika diskussionsforum och en annan när jag tittar på min presentationssida. Men det finns ju
Quote from Camilla Höög on 11 March 2012, 00:46Bilden är cachad i webbläsaren. Ladda om sidan genom att trycka Ctrl+F5 så laddas bilderna in utan att använda cachen.
Bilden är cachad i webbläsaren. Ladda om sidan genom att trycka Ctrl+F5 så laddas bilderna in utan att använda cachen.
Quote from Elias Engqvist on 11 March 2012, 09:45Ctrl F5 gäller nog bara för vissa operativsystem/webbrowsers - jag orkar inte kolla nu men du bör nog vara lite specifik i dina råd Anders!
Ctrl F5 gäller nog bara för vissa operativsystem/webbrowsers - jag orkar inte kolla nu men du bör nog vara lite specifik i dina råd Anders!
Quote from Magnus Gelang on 11 March 2012, 10:02Ibland på olika fprum har det varit så att alla andra ser den nya bilden, men inte "ägaren". Så vilken bild är det du vill att vi ska se?
Ibland på olika fprum har det varit så att alla andra ser den nya bilden, men inte "ägaren". Så vilken bild är det du vill att vi ska se?
Quote from Magnus Gelang on 11 March 2012, 10:03Jag ser en bild på en kvinna med långt mörkt hår, och till höger på bilden (bakom kvinnan på vönster sida IRL) är det något vitt.
Jag ser en bild på en kvinna med långt mörkt hår, och till höger på bilden (bakom kvinnan på vönster sida IRL) är det något vitt.
Quote from Camilla Höög on 11 March 2012, 10:37Den som startar tråden bör vara specifik först och främst. Sannolikheten att jag träffar rätt med det förslaget är extremt hög, men du har rätt. Jag borde lagt till att det gäller för de vanligaste webbläsarna i Windows och jag tror även det fungerar lika
Den som startar tråden bör vara specifik först och främst. Sannolikheten att jag träffar rätt med det förslaget är extremt hög, men du har rätt. Jag borde lagt till att det gäller för de vanligaste webbläsarna i Windows och jag tror även det fungerar lika
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 17:24Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 15:23...och i analogi fungerar Ctrl+R rätt så ofta i Windows med de vanligaste browsrarna
...och i analogi fungerar Ctrl+R rätt så ofta i Windows med de vanligaste browsrarna