Quote from Guest on 3 April 2014, 12:59Laddar upp en bild i stående format till mitt träningspass men den visas som liggande. Vad jag vet har det inte blivit så förut. Gissar att något gjorts med bildhanterandet eftersom träningspassbilden nu visas på ett annat sätt än den gjort innan i min fe
Laddar upp en bild i stående format till mitt träningspass men den visas som liggande. Vad jag vet har det inte blivit så förut. Gissar att något gjorts med bildhanterandet eftersom träningspassbilden nu visas på ett annat sätt än den gjort innan i min fe
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 13:09jag tror det har att göra med att Funbeat få inte information från din mobil om orientering av bild. Om du skulle överföra bilden till en dator och sedan ladda upp det, jag tror det fungera bättre.
jag tror det har att göra med att Funbeat få inte information från din mobil om orientering av bild. Om du skulle överföra bilden till en dator och sedan ladda upp det, jag tror det fungera bättre.
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 14:16Lägga till bild direkt från mobilen har aldrig funkat för mig, denna är överförd till datorn och uppladdad därifrån.
Lägga till bild direkt från mobilen har aldrig funkat för mig, denna är överförd till datorn och uppladdad därifrån.
Quote from Linnea Olsson on 3 April 2014, 14:19Psykedelisk tapet du. 🙂
Psykedelisk tapet du. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 14:19om du öppna den på din datorn är det vertikal?
om du öppna den på din datorn är det vertikal?
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 14:21Ja den är på rätt ledd i datorn. Det funkade för två veckor sedan uppenbarligen. http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=35242530
Ja den är på rätt ledd i datorn. Det funkade för två veckor sedan uppenbarligen. http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=35242530
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 14:23Tapeten ja, den får vi många kommentarer om. Den satt här från början och är inget jag skulle valt själv, den matchar inte ens cyklarna på väggen mitt emot. 🙂 Nu ska vi snart flytta och i nya lägenheten är alla väggar vita, lite mer i min smak.
Tapeten ja, den får vi många kommentarer om. Den satt här från början och är inget jag skulle valt själv, den matchar inte ens cyklarna på väggen mitt emot. 🙂 Nu ska vi snart flytta och i nya lägenheten är alla väggar vita, lite mer i min smak.
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 14:25Som sagt gissar jag att något gjorts med bildhanteringen för förut såg man bara miniatyrer i sin feed och nu ser man en rätt stor bild.
Som sagt gissar jag att något gjorts med bildhanteringen för förut såg man bara miniatyrer i sin feed och nu ser man en rätt stor bild.