Quote from Guest on 15 June 2014, 21:35Hej Olle, jag har sett både i andras blogginlägg och träningspass, såväl som i mina egna blogginlägg, att de bilder som har lagts upp helt plötsligt bara är en liten grön-blå-färgad ruta.
How come?
Det finns säkert någon logisk förklaring till detta so
Hej Olle, jag har sett både i andras blogginlägg och träningspass, såväl som i mina egna blogginlägg, att de bilder som har lagts upp helt plötsligt bara är en liten grön-blå-färgad ruta.
How come?
Det finns säkert någon logisk förklaring till detta so
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 21:45Jag har inga problem med det, jag ser till exempel både bilder på din profil och på min egen. Det kanske är din internetuppkoppling som är slö i dag? Det kanske hjälper att starta om datorn?
Jag har inga problem med det, jag ser till exempel både bilder på din profil och på min egen. Det kanske är din internetuppkoppling som är slö i dag? Det kanske hjälper att starta om datorn?
Quote from Catharina Brattlin on 15 June 2014, 21:51Tack för svar! 🙂
Jag tänker mest på en bild i mitt senaste blogginlägg, som var en tecknad bild. Den ser jag bara som en liten blå-grön fyrkant. Jag har sett det hos flera andra bloggare.
Vanliga fotografier verkar inte vara något konstigt med.
Tack för svar! 🙂
Jag tänker mest på en bild i mitt senaste blogginlägg, som var en tecknad bild. Den ser jag bara som en liten blå-grön fyrkant. Jag har sett det hos flera andra bloggare.
Vanliga fotografier verkar inte vara något konstigt med.
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 21:57En dam som vakna till en väckarklockan ?
Den ser jag
En dam som vakna till en väckarklockan ?
Den ser jag
Quote from Catharina Brattlin on 15 June 2014, 22:00Ja? OK, då är det kanske bara jag som inte ser den.
Tack för svaret! 🙂
Ja? OK, då är det kanske bara jag som inte ser den.
Tack för svaret! 🙂