Quote from Guest on 2 May 2014, 14:03Jag har fått ett par bilder som jag vill lägga upp men med förbehållet att jag anger vem som tagit bilderna. Kan man göra det tillägget i anslutning till bilden?
Jag har fått ett par bilder som jag vill lägga upp men med förbehållet att jag anger vem som tagit bilderna. Kan man göra det tillägget i anslutning till bilden?
Quote from Camilla Höög on 2 May 2014, 14:13Var tänkte du lägga bilderna?
Om du lägger bilden till ett träningspass så får du skriva det som en kommentar. Lägger du det i ett blogginlägg så skriver du det i bloggen.Enklast är att du bara testar och lägga upp några andra bilder och ser hur det bli
Var tänkte du lägga bilderna?
Om du lägger bilden till ett träningspass så får du skriva det som en kommentar. Lägger du det i ett blogginlägg så skriver du det i bloggen.
Enklast är att du bara testar och lägga upp några andra bilder och ser hur det bli
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 12:38Jag hade tänkt lägga till det i ett träningspass (jag har redan gjort det) men det går inte att lägga kommentar i direkt anslutning till bilden vad jag förstår.
Jag hade tänkt lägga till det i ett träningspass (jag har redan gjort det) men det går inte att lägga kommentar i direkt anslutning till bilden vad jag förstår.
Quote from Jonny Persson on 4 May 2014, 14:13Lägg in copyrightinfon i bilden vetja så är problemet löst.
Lägg in copyrightinfon i bilden vetja så är problemet löst.
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 21:46Tja, det verkar visst vara enda alternativet. Tack
Tja, det verkar visst vara enda alternativet. Tack