Quote from Guest on 26 August 2010, 14:34Upptäckte att funbeats "Nya Bilder" uppdaterades när jag avaktiverade lite utrustning. Ganska störigt då jag gillar denna funktion i övrigt.
Faktiskt ser jag ingen poäng alls med att Nya Bilder uppdateras när någon lägger till en bild på sin utrustning.
Upptäckte att funbeats "Nya Bilder" uppdaterades när jag avaktiverade lite utrustning. Ganska störigt då jag gillar denna funktion i övrigt.
Faktiskt ser jag ingen poäng alls med att Nya Bilder uppdateras när någon lägger till en bild på sin utrustning.
Quote from Panama B on 26 August 2010, 14:44En ny cykel som någon skaffat sig är väl alltid lite spännande? Eller är det bara jag som är understimulerad.... 🙁
BILD:http://www.getoutdoors.com/goblog/uploads/eva_longoria_bebe_bicycle.jpg
En ny cykel som någon skaffat sig är väl alltid lite spännande? Eller är det bara jag som är understimulerad.... 🙁
BILD:http://www.getoutdoors.com/goblog/uploads/eva_longoria_bebe_bicycle.jpg
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:47var det en cykel på den bilden??... jo det var det ja, tog lite tid att se... 😉
var det en cykel på den bilden??... jo det var det ja, tog lite tid att se... 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:03Hehe, det jag störde mig på var mest när man redigerar eller avaktiverar.
Brukar inte cyklister skriva en blogg om av sin nya cykel och då dyker den upp. 🙂
Hehe, det jag störde mig på var mest när man redigerar eller avaktiverar.
Brukar inte cyklister skriva en blogg om av sin nya cykel och då dyker den upp. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:11Skit i cykeln. Jag kan blogga om den där tjejen om hon dyker upp.
Skit i cykeln. Jag kan blogga om den där tjejen om hon dyker upp.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:15Ska cykelbyxor vara sådär låga i midjan?
Ska cykelbyxor vara sådär låga i midjan?
Quote from Panama B on 26 August 2010, 16:15Lite spännande ram tycker jag (H:)
Lite spännande ram tycker jag (H:)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:17En Orca.
En Orca.
Quote from Panama B on 26 August 2010, 16:34Några teorier om vevpartiet/utväxling?
Några teorier om vevpartiet/utväxling?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:51Magnus, det som syns eller det som döljs bakom det som syns? (H)
Magnus, det som syns eller det som döljs bakom det som syns? (H)