Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBilderna i fel ordning
You need to log in to create posts and topics.

När jag laddar upp bilder till ett pass så laddar jag upp dem i den ordning de togs, men när de publiceras visas de i omvänd ordning. Känns lite bakvänt att man skall behöva tänka på att ladda upp bilderna i rätt bakvänd ordning för att få dem rätt i inlä

+1

Håller med. Det här felanmälde jag för 3 år sedan så det verkar ligga långt ned på priolistan att fixa. Man kanske ska se det som ett test på att man är en riktig Funbeatare när man har koll på det här fenomenet?!

Varje gång sitter jag och funderar, hur var det nu kom de i rätt ordning eller i fel ordning så varannan gång blir det rätt för då väljer jag det andra sättet 🙂 Ännu bättre tänk om man kunde ladda upp flera bilder på en gång och sen flytta om dem i önsk

Det är en fin vink om att inte lägga in drösvis med bilder på samma motiv.

Det känns naturligast att börja med någon bild från starten, kanske någon eller ett par från mitt i loppet och något från målgången följt av några bilder från målfållan och vänner man stött på och firat framgången med. Dvs kronologisk ordning.

Så det är

@Fp. David ¤® De få gånger jag tävlar gör jag det i långa vandringslopp vilket gör att det kan vara kul att få med lite banbilder. När jag är ute och åker skidor med barnen tycker jag det är kul att lägga in några få minnesbilder från turen. Det måste väl

Nu var detta en allmän reflektion på en del som har drösvis med bilder på SAMMA motiv.

Funderar lite över detta med bilder, kan jag lägga upp bilder enbart på min framsida, eller måste jag ha med dom i nån träningsregistrering för att dom ska synas?