Quote from Guest on 27 May 2009, 00:09Vad är billigast och med störst chans att hjulen kommer fram hela inom sverige? Vad har ni för erfarenheter där?
Vad är billigast och med störst chans att hjulen kommer fram hela inom sverige? Vad har ni för erfarenheter där?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 00:19Säkrast är att handla i affären direkt.
Säkrast är att handla i affären direkt.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 00:44Bussgods.
Bussgods.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 00:45Ok Linus, jag var inte tydlig kanske. Jag har hjulen och vill skicka dom till en annan plats i sverige. Bättre så?
Ok Linus, jag var inte tydlig kanske. Jag har hjulen och vill skicka dom till en annan plats i sverige. Bättre så?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 07:37Man kan också kolla med flyttfirmor. De kan ha körningar dit hjulen ska och har ofta lite plats över i sina bilar.
Man kan också kolla med flyttfirmor. De kan ha körningar dit hjulen ska och har ofta lite plats över i sina bilar.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:31Aha. Då är det säkraste sättet att transportera dem själv i exempelvis bil. Dock inte det billigaste och mest tidsbesparande antar jag.
Aha. Då är det säkraste sättet att transportera dem själv i exempelvis bil. Dock inte det billigaste och mest tidsbesparande antar jag.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:49Linus, du jobbar med datorer va?
Linus, du jobbar med datorer va?
Quote from Bertil Nolheim on 27 May 2009, 12:51Jag har fått hjul levererade med post från Tyskland.
Inga problem. De måste naturligtvis emballeras ordentligt.
Jag har fått hjul levererade med post från Tyskland.
Inga problem. De måste naturligtvis emballeras ordentligt.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 12:59skicka dom till dig själv med posten modell Poste Restante väl paketerade
skicka dom till dig själv med posten modell Poste Restante väl paketerade
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 18:14Ja, hur klurade du ut det?...
Ja, hur klurade du ut det?...