Quote from Guest on 26 June 2008, 16:5110,5 km
Länk: http://www.ifkskovde-skidklubb.com
10,5 km
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 17:01Här hade man ju tur förra året och vann en resa till Funäsdalen så det får det absolut bli att man anmäler sig till :-)/ Åsa
Här hade man ju tur förra året och vann en resa till Funäsdalen så det får det absolut bli att man anmäler sig till :-)/ Åsa
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 20:35Jag sprang det här loppet förra året (för övrigt min första löptävling sen 1991 då jag sprang GBG-varvet) och gjorde ett urkasst lopp, så där har jag revansch att utkräva.
Jag sprang det här loppet förra året (för övrigt min första löptävling sen 1991 då jag sprang GBG-varvet) och gjorde ett urkasst lopp, så där har jag revansch att utkräva.
Quote from Marcus Moore on 23 August 2008, 15:57Hur är rundan? Jag tänker både på hur backig den är samt om det är stigar eller preparerade skogsspår.
Hur är rundan? Jag tänker både på hur backig den är samt om det är stigar eller preparerade skogsspår.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 09:58Gå in på ovanståend hemsida. Där finns banprofilen. Sprang loppet förra året och spåret var helt okej.... ganska brett och fint... banan är ganska kuperad så det gäller att ransonera krafterna så att man klarar av att springa efter det värsta partiet som
Gå in på ovanståend hemsida. Där finns banprofilen. Sprang loppet förra året och spåret var helt okej.... ganska brett och fint... banan är ganska kuperad så det gäller att ransonera krafterna så att man klarar av att springa efter det värsta partiet som
Quote from Marcus Moore on 24 August 2008, 10:38Tack. Jag tror jag får ge av till något spår med backar nånstans och se om knäna håller för dylika strapatser.
Tack. Jag tror jag får ge av till något spår med backar nånstans och se om knäna håller för dylika strapatser.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 17:53Hej alla!
Jag ska antagligen springa billingehusloppet, men funderar på om jag ska anmäla mig till 5 km eller till 10,5 km. Just nu klarar jag av den gröna milen på billingehus utan några större problem, och har sprungit det lila milen en gång och överle
Hej alla!
Jag ska antagligen springa billingehusloppet, men funderar på om jag ska anmäla mig till 5 km eller till 10,5 km. Just nu klarar jag av den gröna milen på billingehus utan några större problem, och har sprungit det lila milen en gång och överle
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 18:04Klarar du lila milen klarar du Billingehusloppet. Det är en stor backe men där kan du ta det lugnt och spara krafterna till de avslutande 4 kilometerna.
Klarar du lila milen klarar du Billingehusloppet. Det är en stor backe men där kan du ta det lugnt och spara krafterna till de avslutande 4 kilometerna.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 18:05Okej, men då anmäler jag mig till 10,5 🙂
//Lina
Okej, men då anmäler jag mig till 10,5 🙂
//Lina