Quote from Guest on 1 June 2016, 16:16Vi bjuder in till hel, ca 42km och halv-maraton, ca 21km på Billingen. Loppen går på Billingeleden, andra fina stigar, skogsvägar och motionsspår runt norra delen av berget och flera naturreservat passeras.
Som löpare kommer du uppleva en varierande terrä
Vi bjuder in till hel, ca 42km och halv-maraton, ca 21km på Billingen. Loppen går på Billingeleden, andra fina stigar, skogsvägar och motionsspår runt norra delen av berget och flera naturreservat passeras.
Som löpare kommer du uppleva en varierande terrä
Quote from Funbeat user on 1 June 2016, 16:26Åh alltså...vilka vackra bilder på hemsidan! Så sugen jag blir!!
Åh alltså...vilka vackra bilder på hemsidan! Så sugen jag blir!!
Quote from Funbeat user on 1 June 2016, 18:13Ja, Billingen är vackert, fast då ska du vara där i maj, när körsbärsträden blommar och allt annat oxå
Ja, Billingen är vackert, fast då ska du vara där i maj, när körsbärsträden blommar och allt annat oxå
Quote from Funbeat user on 1 June 2016, 20:00Har du sprungit loppet? Är det så besvärligt som jag misstänker, tänker på antalet höjdmeter. 800hm på helmaran är väl ganska mycket?
Har du sprungit loppet? Är det så besvärligt som jag misstänker, tänker på antalet höjdmeter. 800hm på helmaran är väl ganska mycket?
Quote from Funbeat user on 2 June 2016, 18:55Själva loppet har jag inte sprungit men på Billingeleden har jag sprungit ett antal gånger.
Bla gick förra årets KUL-helg nästan samma bansträckning, fast vi bodde i Eggby, andra sidan berget jämfört med Skövde.
Ja det är rejält backigt, bra mycket backig
Själva loppet har jag inte sprungit men på Billingeleden har jag sprungit ett antal gånger.
Bla gick förra årets KUL-helg nästan samma bansträckning, fast vi bodde i Eggby, andra sidan berget jämfört med Skövde.
Ja det är rejält backigt, bra mycket backig
Quote from Funbeat user on 2 June 2016, 20:59Oj, det var en intressant beskrivning mtp att jag uppfattar LL som kuperat 🙂
Men det ska väl inte vara några hinder, jag får träna mer backe först bara. Satsa på 2017 kanske 🙂
Oj, det var en intressant beskrivning mtp att jag uppfattar LL som kuperat 🙂
Men det ska väl inte vara några hinder, jag får träna mer backe först bara. Satsa på 2017 kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2016, 12:42Nu finns det en uppdaterad höjdkurva på tävlingens hemsida!
Nu finns det en uppdaterad höjdkurva på tävlingens hemsida!