Quote from Guest on 24 November 2009, 15:16Nån som vet om deras MTB cyklar är nåt att ha som "slaskcykel" på vintern.
Nån som vet om deras MTB cyklar är nåt att ha som "slaskcykel" på vintern.
Quote from Rasmus Olsson on 24 November 2009, 15:26Duger väl som bojsänke.
Duger väl som bojsänke.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 16:03Kör man mtb så går det uppskattningsvis åt en Biltema-ram per år.
Jag vet en herre som körde i skogen med Biltema-mtb. Det gick i ungefär ett år innan rambrottet var ett faktum. Han gick då till Biltema och fick en ny cykel men av annan modell eftersom d
Kör man mtb så går det uppskattningsvis åt en Biltema-ram per år.
Jag vet en herre som körde i skogen med Biltema-mtb. Det gick i ungefär ett år innan rambrottet var ett faktum. Han gick då till Biltema och fick en ny cykel men av annan modell eftersom d
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 09:54Ingen bra ide!
Ingen bra ide!
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 10:30Som slaskcykel duger den säkerligen. Min har jag haft i ca 8-10år. Ingen höjdare men tar mig till och från busshållplatsen och det räcker för min del.
Men att köra i skogen och slaska, nej det skulle jag inte ha den till.
Vänligen
P.
Som slaskcykel duger den säkerligen. Min har jag haft i ca 8-10år. Ingen höjdare men tar mig till och från busshållplatsen och det räcker för min del.
Men att köra i skogen och slaska, nej det skulle jag inte ha den till.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 16:02Tja, det blir nog ingen Biltema hoj. Blir nog en beg. av bättre kvalitet.
Tja, det blir nog ingen Biltema hoj. Blir nog en beg. av bättre kvalitet.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 21:52Det tror jag med. För en vuxen som tänkt att cykla en del är det nog vettigt att kolla på en begagnad av bättre kvalitet.
Men jag tänkte hänga på tråden med att fråga om nån tycker det är värt att köpa nån av deras 24" till en åttaårig grabb? 1600-1800 s
Det tror jag med. För en vuxen som tänkt att cykla en del är det nog vettigt att kolla på en begagnad av bättre kvalitet.
Men jag tänkte hänga på tråden med att fråga om nån tycker det är värt att köpa nån av deras 24" till en åttaårig grabb? 1600-1800 s
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 23:49Som den slit och släng cykel det oftast blir för grabbar i den åldern kan det bara vara ett bra köp. Cykeln ska ju ändå inte leva i mer än runt 2 år sedan har pågen växt ur den.
Bara pappa servar den då och då så?
Som den slit och släng cykel det oftast blir för grabbar i den åldern kan det bara vara ett bra köp. Cykeln ska ju ändå inte leva i mer än runt 2 år sedan har pågen växt ur den.
Bara pappa servar den då och då så?
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 00:24Jo cykelservice kan pappa stå för! 🙂
Jo cykelservice kan pappa stå för! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:22> Men jag tänkte hänga på tråden med att fråga om nån tycker det är värt att köpa nån av deras 24" till en åttaårig grabb?
Do it. När han blir stor nog för en större så kan han ju få en lättare(!) hoj.
Undvik de heldämpade på Biltema så sparar det autom
> Men jag tänkte hänga på tråden med att fråga om nån tycker det är värt att köpa nån av deras 24" till en åttaårig grabb?
Do it. När han blir stor nog för en större så kan han ju få en lättare(!) hoj.
Undvik de heldämpade på Biltema så sparar det autom