Quote from Guest on 7 February 2008, 17:20www-adresser med bindestreck fungerar lite halvtaskigt...
Jag vet inte om det är parsern till inläggen som gör det men de blir iaf
http://www.cykel-spinning.se/2007/07/trelleborgstur.html
i den genererade h
www-adresser med bindestreck fungerar lite halvtaskigt...
Jag vet inte om det är parsern till inläggen som gör det men de blir iaf
http://www.cykel-spinning.se/2007/07/trelleborgstur.html
i den genererade h
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 17:30Det där va mest ett test av Bbcode eller va det heter och inte bindestreck. Jag kan ju inte sånt här riktigt...
Det där va mest ett test av Bbcode eller va det heter och inte bindestreck. Jag kan ju inte sånt här riktigt...
Quote from Camilla Höög on 7 February 2008, 17:44Jag tror inte att den där koden för url:er någonsin har fungerat. Det är BBCode och funbeat stödjer inte något sånt än.
Jag tror inte att den där koden för url:er någonsin har fungerat. Det är BBCode och funbeat stödjer inte något sånt än.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 17:50Nä så är det nog... tänkte bara passa på att testa när det nu fanns ett tillfälle...
Finns det nån tråd i vilken man kan testa och fubba sig hur mycket man vill?
Jag vet att andra ställen har gjort en tråd där man kan göra inlägg bara för att testa hur
Nä så är det nog... tänkte bara passa på att testa när det nu fanns ett tillfälle...
Finns det nån tråd i vilken man kan testa och fubba sig hur mycket man vill?
Jag vet att andra ställen har gjort en tråd där man kan göra inlägg bara för att testa hur
Quote from Lotta Lindström on 7 February 2008, 18:10Anne Mari. Länken fungerar om du tar bort haken på slutet.
Snygg sida förresten 🙂
Anne Mari. Länken fungerar om du tar bort haken på slutet.
Snygg sida förresten 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:12Tack, jag är inte så haj på detta ännu
Tack, jag är inte så haj på detta ännu
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:12Tack, jag är inte så haj på detta ännu
Tack, jag är inte så haj på detta ännu
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:16Tack Sara...
haken var där för att jag testade om BBCode funkade här (vilket det inte gjorde) men haken va att BBCode aldrig funkat på Funbeat så då lär det ju inte funka nu.
Tack Sara...
haken var där för att jag testade om BBCode funkade här (vilket det inte gjorde) men haken va att BBCode aldrig funkat på Funbeat så då lär det ju inte funka nu.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:17äsch.
äsch.
Quote from Lotta Lindström on 7 February 2008, 18:17😀
😀