Quote from Guest on 23 August 2009, 20:32Nån som har kört den tävlingen? Å vad tycker ni då om den..
Nån som har kört den tävlingen? Å vad tycker ni då om den..
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:42Har kört men det är så längesedan att jag inte har nåt vettigt att säga. Så det passar ju bra att göra ett inlägg om det på FB...
Minns det som en ganska lättcyklad tävling, välorganiserade (förutom lite strul efter målgång när jag skulle ha medalj för T
Har kört men det är så längesedan att jag inte har nåt vettigt att säga. Så det passar ju bra att göra ett inlägg om det på FB...
Minns det som en ganska lättcyklad tävling, välorganiserade (förutom lite strul efter målgång när jag skulle ha medalj för T
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 07:12Det kryllar av motsvarande typer av lopp i Norge i slutet av sommaren bara här på østlandet.
Har inte cyklat själv men många vänner som gjort det.
Birkebeinern e norges svar på VR sägs det, "ska göras men inte för att det e bäst". Sträckningen e inte så s
Det kryllar av motsvarande typer av lopp i Norge i slutet av sommaren bara här på østlandet.
Har inte cyklat själv men många vänner som gjort det.
Birkebeinern e norges svar på VR sägs det, "ska göras men inte för att det e bäst". Sträckningen e inte så s
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 07:31Grenserittet tyckte jag klart bättre om än Birkebeiner. Nåt som är kul med Birkebeiner, eller åtminstone nåt som inte gör det till ett lopp som alla andra, är att det är så vansinnigt många i startfältet. Vet inte hur det är längre men jag har för mig att
Grenserittet tyckte jag klart bättre om än Birkebeiner. Nåt som är kul med Birkebeiner, eller åtminstone nåt som inte gör det till ett lopp som alla andra, är att det är så vansinnigt många i startfältet. Vet inte hur det är längre men jag har för mig att