Quote from Guest on 11 November 2010, 17:05Ja-Ja, kom ikke med denne gangen heller.
Birkebeinerrittet 2011 var fulltegnet 53 sekunder etter at påmeldinga begynte klokka 09.00
Birkebeinerrittet er minst like populært som det har vært, selv om det gikk raskere i fjor da rittet ble fulltegnet på 41
Ja-Ja, kom ikke med denne gangen heller.
Birkebeinerrittet 2011 var fulltegnet 53 sekunder etter at påmeldinga begynte klokka 09.00
Birkebeinerrittet er minst like populært som det har vært, selv om det gikk raskere i fjor da rittet ble fulltegnet på 41
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 17:15För att komma över en plats är det bara att skaffa startlistan, välj lämplig damklass, sök upp, tokragga, gör på smällen. Betala. Och fortsätt betala i många år.
Fast när jag körde var det enklare. Behövde inte hänga på låset, tror de hade en särskild po
För att komma över en plats är det bara att skaffa startlistan, välj lämplig damklass, sök upp, tokragga, gör på smällen. Betala. Och fortsätt betala i många år.
Fast när jag körde var det enklare. Behövde inte hänga på låset, tror de hade en särskild po
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 17:34Fredrik. Med mitt utseende så tror jeg ikke det gir startlisens.
Da er det bedere om jeg blir Svensk statsborger, for de har en pott for utlendinger. 🙂
Fredrik. Med mitt utseende så tror jeg ikke det gir startlisens.
Da er det bedere om jeg blir Svensk statsborger, for de har en pott for utlendinger. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:25För att inte tala om hur många andra fördelar det är att vara svensk.
Högre intelligens, bättre utseende och slippa lillebrorskomplex 😉Dessutom är det mera action runt det svenska kungahuset (t+)
För att inte tala om hur många andra fördelar det är att vara svensk.
Högre intelligens, bättre utseende och slippa lillebrorskomplex 😉
Dessutom är det mera action runt det svenska kungahuset (t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:29Och glöm inte den svenska ödmjukheten som du får på köpet! 😉
Och glöm inte den svenska ödmjukheten som du får på köpet! 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:32Jag skrev inte det då jag inte vill förhäva svenskarna
Jag skrev inte det då jag inte vill förhäva svenskarna
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:38(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 12:59Mer action? Med Ari och Mette-Marit som extrakrydda så har Familjen Benbrotten o Prinskorven af Ockelbo långt kvar.
Mer action? Med Ari och Mette-Marit som extrakrydda så har Familjen Benbrotten o Prinskorven af Ockelbo långt kvar.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 13:24Nu ska vi vara patrioter David! Vi skåningar har ju inte så mycket kungligheter att välja på längre. Kungen av Vellinge har ju abdikerat.
Nu ska vi vara patrioter David! Vi skåningar har ju inte så mycket kungligheter att välja på längre. Kungen av Vellinge har ju abdikerat.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 16:48Thomas Jepsson: Nu er jeg ikke van med å omgåes de Royale, så det suger ikke.
"Högre intelligens, bättre utseende och slippa lillebrorskomplex"
Jeg har altid ment at svenskene er en blanding av Einstein og Arnold Schwarzenegger = Hode til Arnold og kro
Thomas Jepsson: Nu er jeg ikke van med å omgåes de Royale, så det suger ikke.
"Högre intelligens, bättre utseende och slippa lillebrorskomplex"
Jeg har altid ment at svenskene er en blanding av Einstein og Arnold Schwarzenegger = Hode til Arnold og kro