Quote from Guest on 12 May 2009, 17:25I Norge
I Norge
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 17:35Sprang 2007, ca 700 höjdmeter nerför på 23 km.
Sprang 2007, ca 700 höjdmeter nerför på 23 km.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 12:10Åkte birkebeinerrennet på skidor och det var väldigt mycket utför från sjusjön till lillehammer och den här sträckningen är väl liknande vad jag förstår.
Bra genomkörare innan Lidingöloppet hoppas jag
Åkte birkebeinerrennet på skidor och det var väldigt mycket utför från sjusjön till lillehammer och den här sträckningen är väl liknande vad jag förstår.
Bra genomkörare innan Lidingöloppet hoppas jag
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 07:47Det blev en genomkörare.. hoppas benen hinner återhämta sig helt. Blev jobbigt att springa i myrarna.
Det blev en genomkörare.. hoppas benen hinner återhämta sig helt. Blev jobbigt att springa i myrarna.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 13:51Ja, det sög ganska bra, var helt färdig efteråt och kunde knappt gå. Jag springer inte denna nästa år om jag ska springa lidingöloppet veckan efter!
Ja, det sög ganska bra, var helt färdig efteråt och kunde knappt gå. Jag springer inte denna nästa år om jag ska springa lidingöloppet veckan efter!