Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle det inte vara grejt om man kunde lägga upp planerad träning som man sedan kan bjuda in sin kompisar till. Det skulle kunna fungera som en "privat" tävling avsedd för inbjudna.

Jag brukar träna tillsammans med ett numera rätt stort gäng varav fler

Det vore en superfunktion!
Jag kan tänka mej att utöka den lite grann.
Dels att man kunde markera upp sej för vissa "löpområden", tex. Ursvik, Hellasgården, Skavlöten osv. Sen att man i sin kalenderplanering kunde markera i vilket område man tänker spring

Det är säkert bara jag som är cynisk, men jag fick en sån stalker-varning på att kunna lista på en karta var och när man ska springa. Det är en sak att upplysa sina när och kära, men jag vill nog inte att hela världen ska veta vart jag springer eftersom a

Ens kompisar vet ganska väl var man tränar och det går att skriva i kalendern om man inte har någon kontakt med sina kompisar.

Som man gör med rundor man skapar, synligt för Alla eller synligt för Mina kompisar.

Då skriver du bara in det som en planerad träning och så kan andra läsa det.
Den funktionen finns redan idag.

Och så kan man ju köra det som tävling i en sluten grupp för sina kompisar. Då är det egentligen bara att det kallas "tävling" och inte "träning". Kan ju få effekten att alla kör ett maxpass 🙂