Quote from Guest on 19 August 2010, 16:54Hej, vet inte vad jag har gjort, har slagit emot sidan av skenbenet och fått ett blåmärke som gör att det värker just där när jag springer. Ska tävla i ett distanslopp på lördag. Det är straffet och sträckan som jag ska springa är 15km.
Brorsan har nylig
Hej, vet inte vad jag har gjort, har slagit emot sidan av skenbenet och fått ett blåmärke som gör att det värker just där när jag springer. Ska tävla i ett distanslopp på lördag. Det är straffet och sträckan som jag ska springa är 15km.
Brorsan har nylig
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 17:04Bit ihop? (H)
Bit ihop? (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 19:25Ja, frågan är om det gör ont även efter ett par kilometer? Om det är en slagskada som inte direkt belastas under löpningen så tenderar smärtan att försvinna när man kommer upp i flås.
Ja, frågan är om det gör ont även efter ett par kilometer? Om det är en slagskada som inte direkt belastas under löpningen så tenderar smärtan att försvinna när man kommer upp i flås.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 20:58Får hoppas att den mesta smärtan försvunnit till på lördag och att det blir bättre under uppvärmningen
Får hoppas att den mesta smärtan försvunnit till på lördag och att det blir bättre under uppvärmningen
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:19Hur gick det?
Hur gick det?
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:02Kanon, får jag väl säga. Behandlade med Dimetylsulfoxid från fredag eftermiddag till lördag kväll. Tvättade rent, väntade någon timme smorde på Zon och gick och la mig.Smorde på morgonen igen och sedan Tigerbalsam innan start. Kände inte ett dugg av blåmä
Kanon, får jag väl säga. Behandlade med Dimetylsulfoxid från fredag eftermiddag till lördag kväll. Tvättade rent, väntade någon timme smorde på Zon och gick och la mig.Smorde på morgonen igen och sedan Tigerbalsam innan start. Kände inte ett dugg av blåmä