Quote from Guest on 6 January 2011, 10:56Efter en uppgradering till Windows 7 har jag börjat få blåskärm (ngn gång per vecka) efter att jag anslutit min 305a till USB-dockan. Jag har provat att uppdatera drivrutinerna utan att det blev bättre.
Någon annan som har samma problem och framförallt
Efter en uppgradering till Windows 7 har jag börjat få blåskärm (ngn gång per vecka) efter att jag anslutit min 305a till USB-dockan. Jag har provat att uppdatera drivrutinerna utan att det blev bättre.
Någon annan som har samma problem och framförallt
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:06Prova att först avinstallera drivrutinen och sedan installera den nya igen.
Prova att först avinstallera drivrutinen och sedan installera den nya igen.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:01Aha - fler som har samma problem! På sitt sätt lite skönt...
Vad heter drivrutinen och var hittar jag den? Eller både den gamla och nya förresten...
Aha - fler som har samma problem! På sitt sätt lite skönt...
Vad heter drivrutinen och var hittar jag den? Eller både den gamla och nya förresten...
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 17:48Hej !
Det hjälpte inte att uppdatera drivrutinen eller att installera om den. Några att förslag ?
//Ingemar
Hej !
Det hjälpte inte att uppdatera drivrutinen eller att installera om den. Några att förslag ?
//Ingemar
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 18:31Provade du med fullständig avinstallation, enligt https://buy.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId={2e141a50-04d8-11de-ffba-000000000000} ?
Vad säger B.O.D.( Bluescreen Of death) får du något som pekar på USB ?Se bara till att spara backu
Provade du med fullständig avinstallation, enligt https://buy.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId={2e141a50-04d8-11de-ffba-000000000000} ?
Vad säger B.O.D.( Bluescreen Of death) får du något som pekar på USB ?
Se bara till att spara backu
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 23:37Provat att byta USB-port? Det är väl ett av förslagen man får om man har problem, om jag minns rätt, vid importen till Funbeat.
Fick själv en blåskärm när jag pluggade i klockan i min USB-hub men nu när jag pluggar in den direkt i en av datorns portar så
Provat att byta USB-port? Det är väl ett av förslagen man får om man har problem, om jag minns rätt, vid importen till Funbeat.
Fick själv en blåskärm när jag pluggade i klockan i min USB-hub men nu när jag pluggar in den direkt i en av datorns portar så
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 18:10Tack ! Kopplade in klockan på en USB direkt i datorn isf i en USB-hub och sedan dess har det fungerat !
Tack ! Kopplade in klockan på en USB direkt i datorn isf i en USB-hub och sedan dess har det fungerat !
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 00:03Har FR305 som jag använt dagligen i kanske 40 dagar, får BSOD rätt ofta. Ibland kan det bli uppåt 4-5 BSOD på raken. Det är väldigt sällan uploading går 100% på funbeat eller på garmin connect heller, får starta om alltför ofta.
Kör Windows 7 x64, har an
Har FR305 som jag använt dagligen i kanske 40 dagar, får BSOD rätt ofta. Ibland kan det bli uppåt 4-5 BSOD på raken. Det är väldigt sällan uploading går 100% på funbeat eller på garmin connect heller, får starta om alltför ofta.
Kör Windows 7 x64, har an