Quote from Guest on 2 January 2009, 18:07Hej alla cykelmekare!
Jag har veloce 9s med trött bakväxel på min fina cannondale. Dags att skaffa ny bakväxel. Jag har tänkt att uppgradera till centaur 10s i framtiden men ej ännu (budgeten spricker).Tänkte skaffa centaur 10s bakväxel nu till nästa somm
Hej alla cykelmekare!
Jag har veloce 9s med trött bakväxel på min fina cannondale. Dags att skaffa ny bakväxel. Jag har tänkt att uppgradera till centaur 10s i framtiden men ej ännu (budgeten spricker).Tänkte skaffa centaur 10s bakväxel nu till nästa somm
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 18:17Det fungerar utan andra byten.
Det fungerar utan andra byten.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 18:24Tack! snabbt svarat.
Antar att man kan blanda även shimanos bakväxlar och reglage så länge båda är av samma märke. Det är väl reglaget som bestämmer hur mycket bakväxeln flyttar sig.
Tack! snabbt svarat.
Antar att man kan blanda även shimanos bakväxlar och reglage så länge båda är av samma märke. Det är väl reglaget som bestämmer hur mycket bakväxeln flyttar sig.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 18:26Håll dig nu till Campa! Så blir det bra.
Håll dig nu till Campa! Så blir det bra.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 18:28Frun cyklar med shimano!!
Frun cyklar med shimano!!
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 18:29Då ska ni inte blanda er med varandra
Då ska ni inte blanda er med varandra
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 15:42Funkar denna med Shimano 105 10-växlad reglage, kedja och så vidare? Det är samma vevlängd och antal tänder som sitter på nu. Är priset bra?
http://www.probikekit.com/display.php?code=K8043
Funkar denna med Shimano 105 10-växlad reglage, kedja och så vidare? Det är samma vevlängd och antal tänder som sitter på nu. Är priset bra?
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 15:52Jag tycker det är dyrt. Det passar utan problem, med rätt gängor.
Jag tycker det är dyrt. Det passar utan problem, med rätt gängor.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 15:58OK, tack. Hoppar då, och sparar till nya hjul. Det vet jag skulle göra en del eftersom mina är budgettypen.
OK, tack. Hoppar då, och sparar till nya hjul. Det vet jag skulle göra en del eftersom mina är budgettypen.