Quote from Guest on 7 April 2010, 14:57Varför är det mellanslag mitt i orden ibland t.ex i de senaste blogginläggen?
Hade det varit ett radbyte hade jag förstått men det är ju mitt i raden ibland.
Varför är det mellanslag mitt i orden ibland t.ex i de senaste blogginläggen?
Hade det varit ett radbyte hade jag förstått men det är ju mitt i raden ibland.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:07Tydligen så är detta något hemligt (H)
Tydligen så är detta något hemligt (H)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:13Ännu ett av livets olösta mysterier!
Jag gissar på något så tråkigt som en bugg i serverskriptet, men det kan ju lika gärna vara bokstavstrollet som går lös på alla nya blogginlägg. Det vore lite mer spännande 😉
Ännu ett av livets olösta mysterier!
Jag gissar på något så tråkigt som en bugg i serverskriptet, men det kan ju lika gärna vara bokstavstrollet som går lös på alla nya blogginlägg. Det vore lite mer spännande 😉
Quote from Camilla Höög on 7 April 2010, 18:01Jag ser inte dessa blanksteg...jag ser dock att det är avstavningar mitt i ord på felaktiga positioner.
Jag ser inte dessa blanksteg...jag ser dock att det är avstavningar mitt i ord på felaktiga positioner.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:46Anders: Är inte det nästan samma sak?
Anders: Är inte det nästan samma sak?
Quote from Camilla Höög on 7 April 2010, 22:24Njae, blanksteg mitt i ord är ett blanksteg mitt i ett ord och inte en radbrytning mitt i ett ord.
Njae, blanksteg mitt i ord är ett blanksteg mitt i ett ord och inte en radbrytning mitt i ett ord.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:19Det är var 32:e tecken som blir blanksteg.
Jag hade en fram-å-tillbaka-diskussion med Olle om det här redan juni 2008 och han fixade det samma år. Nu är det ju tillbaka men jag har helt enkelt inte orkat reagera.Opera 10.1 här.
Det är var 32:e tecken som blir blanksteg.
Jag hade en fram-å-tillbaka-diskussion med Olle om det här redan juni 2008 och han fixade det samma år. Nu är det ju tillbaka men jag har helt enkelt inte orkat reagera.
Opera 10.1 här.
Quote from Camilla Höög on 8 April 2010, 13:05Det är ju ett väldigt enkelt sätt för att lösa radbrytningar...fast det borde ju gå automatiskt...så länge inte något ord som är längre än 32 tecken.
Det är ju ett väldigt enkelt sätt för att lösa radbrytningar...fast det borde ju gå automatiskt...så länge inte något ord som är längre än 32 tecken.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 13:25Aha! Kan det vara så att den metoden fungerar bra i en viss browser, som radbryter exakt där det avsågs, medan det ser hemskt ut i andra browsers?
Aha! Kan det vara så att den metoden fungerar bra i en viss browser, som radbryter exakt där det avsågs, medan det ser hemskt ut i andra browsers?
Quote from Camilla Höög on 8 April 2010, 13:40Det har du rätt i. Det finns tydligen folk som kör annat än Firefox och Chrome. Förstår inte varför, men de får skylla sig själva 🙂
Det har du rätt i. Det finns tydligen folk som kör annat än Firefox och Chrome. Förstår inte varför, men de får skylla sig själva 🙂