Quote from Guest on 5 June 2012, 23:32http://www4.idrottonline.se/BlidoIF/Blidoloppet1/
Blidöloppet är en löptävling för motionärer, 5 km eller 9 km för dam- och herrklasser samt barnklasser 800 m för barn upp till 8 år och 2,5 km för barn från 8 år till ca 12 år. Tävlingen anordnas årligen i
http://www4.idrottonline.se/BlidoIF/Blidoloppet1/
Blidöloppet är en löptävling för motionärer, 5 km eller 9 km för dam- och herrklasser samt barnklasser 800 m för barn upp till 8 år och 2,5 km för barn från 8 år till ca 12 år. Tävlingen anordnas årligen i
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 23:42Är lite sugen på det här loppet, det kunde ju bli en rolig utflykt att åka ut till Blidö och springa det här. Men jag brukar bara vilja springa lopp som är korrekt mätta, vet någon hur det är med den saken i Blidöloppet?
Är lite sugen på det här loppet, det kunde ju bli en rolig utflykt att åka ut till Blidö och springa det här. Men jag brukar bara vilja springa lopp som är korrekt mätta, vet någon hur det är med den saken i Blidöloppet?
Quote from Jonny Persson on 6 June 2012, 07:39Det är lite si och så med Blidöloppets mätning och skyltplacering.
Det är lite si och så med Blidöloppets mätning och skyltplacering.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 13:10Okej, tack, då vet jag!
Okej, tack, då vet jag!
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 16:06Vi har sommarstället på Blidö så jag brukar vara med på loppet om jag är där då. Men det är för tidigt att säga ännu om det blir så i år. Kommer säkert att springa mycket i skogarna där i sommar om någon annan där har lust att hänga med.
Vi har sommarstället på Blidö så jag brukar vara med på loppet om jag är där då. Men det är för tidigt att säga ännu om det blir så i år. Kommer säkert att springa mycket i skogarna där i sommar om någon annan där har lust att hänga med.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 16:00Jag tyckte det var så kul att springa på Blidö, mina föräldrar har haft stuga där sen slutet av 70-talet men så kul att hitta nya stigar att springa på.
Trevliga funktionärer och så lyckades jag uppbåda en personlig hejarklack till kompisen som deltog i
Jag tyckte det var så kul att springa på Blidö, mina föräldrar har haft stuga där sen slutet av 70-talet men så kul att hitta nya stigar att springa på.
Trevliga funktionärer och så lyckades jag uppbåda en personlig hejarklack till kompisen som deltog i