Quote from Guest on 14 May 2014, 10:57När jag cyklar så blir jag jätte andfådd och trött, innan jag bröt av revbenet så hade jag inte dessa problem. Är det någon som vet hur man kommer i form igen?
När jag cyklar så blir jag jätte andfådd och trött, innan jag bröt av revbenet så hade jag inte dessa problem. Är det någon som vet hur man kommer i form igen?
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 11:07Lämpligen svarar en sjukgymnast på detta. 80-100 kr o du behöver ingen remiss. Allt beror ju helt på din unika situation.
Lämpligen svarar en sjukgymnast på detta. 80-100 kr o du behöver ingen remiss. Allt beror ju helt på din unika situation.
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 11:14När jag hade brutit min nyckelben hade jag samma problem att gå 5km.
Mycket av din kropps energi gå åt att läka ihop din revben. Det tog mig 6-8 veckor innan jag kunna gå, springa och simma. Men kanske 3 månader innan jag var tillbaka till samma nivå so
När jag hade brutit min nyckelben hade jag samma problem att gå 5km.
Mycket av din kropps energi gå åt att läka ihop din revben. Det tog mig 6-8 veckor innan jag kunna gå, springa och simma. Men kanske 3 månader innan jag var tillbaka till samma nivå so
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 13:54Okej, så det tar tid innan det läker ut helt. Jätte bra svar! Det är första gången jag brutit något så jag har dålig koll på sånt.
Okej, så det tar tid innan det läker ut helt. Jätte bra svar! Det är första gången jag brutit något så jag har dålig koll på sånt.
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 14:32Fundera litet ytterligare på om du verkligen ska utgå ifrån svar på ett Internetforum - no offence Ryan - eller tala med proffs, dvs. vårdutbildad personal.
Antag att du skadat en lunga i samband med att du bröt revbenet, då är det inte revbenets läkning
Fundera litet ytterligare på om du verkligen ska utgå ifrån svar på ett Internetforum - no offence Ryan - eller tala med proffs, dvs. vårdutbildad personal.
Antag att du skadat en lunga i samband med att du bröt revbenet, då är det inte revbenets läkning
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 17:46Jag får ta och besöka Vårdcentralen, astma har jag aldrig haft men lika bra att få det kollat. Jo värken o att inte få sova var ju jobbigast 🙂
Jag får ta och besöka Vårdcentralen, astma har jag aldrig haft men lika bra att få det kollat. Jo värken o att inte få sova var ju jobbigast 🙂