Quote from Guest on 7 September 2010, 08:50prisvärt zipp 900-hjul:
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=51489
(och nej, jag har ingen koppling till försäljaren).
prisvärt zipp 900-hjul:
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=51489
(och nej, jag har ingen koppling till försäljaren).
Quote from Lars Mörrby on 7 September 2010, 09:00Flest prylar när man dör vinner. Det är bara att shoppa Linus!
Flest prylar när man dör vinner. Det är bara att shoppa Linus!
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:08True, men med begränsad mängd pengar är jag mer innne på först ett 1080-hjul (när/om jag hittar något begagnat) och sedan en tempocykel (vem vet när... inte i år i alla fall). 🙂
True, men med begränsad mängd pengar är jag mer innne på först ett 1080-hjul (när/om jag hittar något begagnat) och sedan en tempocykel (vem vet när... inte i år i alla fall). 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:28De där vill du inte ha på västkusten (och inte heller Skåne, förmodligen).
De där vill du inte ha på västkusten (och inte heller Skåne, förmodligen).
Quote from Lars Mörrby on 7 September 2010, 10:18Vad rekommenderar du Daniel? Ska man hålla utkik efter ett par Zipp 808 eller kanske ett par HED 3 ?
Vad rekommenderar du Daniel? Ska man hålla utkik efter ett par Zipp 808 eller kanske ett par HED 3 ?
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 10:24Det är bara att hålla i pinnarna.
Det är bara att hålla i pinnarna.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 10:43tävlade i somras med vindar på 10 m/s utan några problem. disk funkar lika bra i skåne som i 08 trakten där jag bor.
tävlade i somras med vindar på 10 m/s utan några problem. disk funkar lika bra i skåne som i 08 trakten där jag bor.
Quote from Fredrik Närenfors on 7 September 2010, 10:45En hård sidvind med diskhjul är härligt. Bara att luta sig mot vinden och segla fram.
Det är värre i skogen än på slätten när det blåser hårt. I skogen blir det byigare.
En hård sidvind med diskhjul är härligt. Bara att luta sig mot vinden och segla fram.
Det är värre i skogen än på slätten när det blåser hårt. I skogen blir det byigare.
Quote from ellen olsson on 7 September 2010, 10:47När jag körde tempot på UCK-CKW tredagars för några år sedan så var det folk som körde i diket pga. vinden.
När jag körde tempot på UCK-CKW tredagars för några år sedan så var det folk som körde i diket pga. vinden.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 11:09Blåste det mindre i diket? 😉
Blåste det mindre i diket? 😉