Quote from Guest on 9 March 2012, 13:01Välkommen till
Blodomloppet i Göteborg 4 juni 2012I det natursköna Slottskogen möts vi den 4 juni för att promenera,
lunka eller springa 5 eller 10 km samtidigt som vi tillsammans
lyfter fram budskapet om den livsviktiga blodgivningen.Blodbussen komme
Välkommen till
Blodomloppet i Göteborg 4 juni 2012
I det natursköna Slottskogen möts vi den 4 juni för att promenera,
lunka eller springa 5 eller 10 km samtidigt som vi tillsammans
lyfter fram budskapet om den livsviktiga blodgivningen.
Blodbussen komme
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 13:11URL: http://www.blodomloppet.se/stad.aspx?PageId=18
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 16:11Vad för skor passar bäst, terräng eller asfalt?
Det verkar vara risk för en del regn, vilket kan bli halt.
Vad för skor passar bäst, terräng eller asfalt?
Det verkar vara risk för en del regn, vilket kan bli halt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 16:57De korta gräs- och gruspartierna gör inte att du bör göra något annat skoval än det du normalt använder på asfalt. Jag tror inte att den rätt slitna asfalten i Slottsskogen kan bli så hal att den ställer till några problem.
De korta gräs- och gruspartierna gör inte att du bör göra något annat skoval än det du normalt använder på asfalt. Jag tror inte att den rätt slitna asfalten i Slottsskogen kan bli så hal att den ställer till några problem.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:18Hur trångt som helst.
Bäst hade varit att gjort 2 banor.
Löpning på en och Promenad på andra.
Hur trångt som helst.
Bäst hade varit att gjort 2 banor.
Löpning på en och Promenad på andra.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:28Håller med, de första 4-5 km var grymt trånga, kanske två startgrupper på milen hade varit smart? Annars, allt välregiserat och med solsken!
Håller med, de första 4-5 km var grymt trånga, kanske två startgrupper på milen hade varit smart? Annars, allt välregiserat och med solsken!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 11:39jag sprang det i går:) Härlig känsla!
jag sprang det i går:) Härlig känsla!